1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door veerlj, 15 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat is ook deels onze schuld. Wij willen perse zsm weten wat we kunnen verwachten en Kitaro is steeds zo vriendelijk om de laatste stand door te geven. Blijkbaar is die alleen niet steeds definitief.
    Ik vind het wel prettig, heb liever dit dan x weken wachten en dan pas iets te horen!
     
  2. Klopt niemand weet er van, ik heb ook al 3 keer contact gehad met Ziggo daar wisten ze ook niets van omruil aktie (dat het in het prille beging speelde) wiste ze me wel te vertellen en dat het nu niet meer aan de orde is.

    En vandaag naar Cisco zelf gebeld en daar was het ook niet bekend.

    Even een updatje:

    Heb ook gebeld naar nummer 0800-0200791 en toen ik vertelde over de Cisco Interactieve ontvanger werd de hoorn er op gegooid.

    Dus ik blijf bij mijn mening Cisco omruil aktie onzin.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2009
  3. kitaro

    Begrijp me niet verkeerd ,ik ben blij dat we met kitaro iemand hebben waar we mee kunnen mailen . Deze meneer zit nu eenmaal bij ziggo en daar kan de beste man ook niets aan doen .
    We waarderen zijn inzet en hopen dat hij ons allen verder kan helpen .

    Dus toch nog een pluim voor meneer kitaro ,of mevrouw kitaro ?.:applause:
     
  4. klantenservice weet van niets

    Vandaag maar weer eens aan de lijn gehangen met de ziggo klantenservice en er is niets bekend van een omruil actie . De ziggo dame heeft het uitvoerig uitgezocht want ik moest diverse keren ff wachten .

    Raar maar waar ,heeft iemand wel een positieve reactie gehad ?.:no:
     
  5. Ik vind maar vaag verhaal, ook eens wezen rondvragen en hier zijn geen duidelijke afspraken over bekend. Het moet bij mijn weten ook gewoon technisch mogelijk zijn voor mensen in andere gebieden om die firmware update te kunnen doen.

    Het is te belachelijk voor woorden als men voor een firmware update de gehele ontvanger moet omruilen.
     
  6. Het klopt wel, vandaag bellen levert op dat er pas sinds vandaag een instructie rond is gestuurd naar alle afdelingen, of iets dergelijks, van hoe en waarom de omruilactie in zijn werk gaat. Moet alleen wel bij 0900-1884, optie 3 en daarna 4.
     
  7. Deze info is sowieso al bijna een week beschikbaar op het intranet, maar een en ander valt of staat wel met de juiste keuzes maken in het keuzemenu als men belt...
     
  8. retoursticker

    heb gister de klantenservice gebeld en er was niets bekend over een omruil actie .Vandaag gebeld en er was al 4 dagen geleden een retour sticker bestelling aan gemaakt zei de klantenservice . Echter nog niets binnen . Heeft iemand al een retour sticker en de cisco opgestuurd ???
     
  9. je denkt toch niet dat ik me er nu al aan ga wagen om ook maar iets op te sturen, terwijl er zoveel onduidelijkheid is ?

    er is niet duidelijk hoelang de hele actie gaat duren, mischien ben ik de cisco wel twee weken kwijd, en kan er dus ondertussen geen tv gekeken worden terwijl er wel voor betaalt word.

    mischien komt er een lelijke door een roker gebruikte cisco retour ? ( geel en vol met teer, met soon rokers lucht )
    de mijne is nog als nieuw en zit zeker niet vol met teer.

    zijn er uberhaubt al mensen die iets retour gehad hebben ?
     
  10. Ehm nee, analoog beeld loopt altijd door. Als je bedoelt dat je ook een abonnement hebt genomen op ITV, dan betaal je inderdaad wel voor iets waar je geen gebruik van kunt maken.

    Lijkt me sterk, zijn ze pas een paar dagen mee bezig.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina