1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door veerlj, 15 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Uiteraard geloof ik Kitaro. Hij kent en onderkent het probleem tenminste. Vind het alleen erg jammer dat dit probleem blijkbaar niet algemeen bekend is.
     
  2. Omruil Cisco met oude firmware

    Na overleg met Cisco is nu het volgende afgesproken:
    Als je een Cisco hebt met oude firmware en je hebt deze gekocht bij een dealer, dan kun je bellen met Cisco België (telefoonnummer +32 56 445 118 of +32 56 445 444) voor de omruilprocedure.
     
  3. Ben nu aan het bellen met Cisco. Het 118 nummer is een antwoordapparaat waar jeje gegevens kunt achterlaten. Dit nummer gaat expliciet over dit probleem! Cisco neemt dan contact met je op!
    Het andere nummer is volgens mij een meer algemeen nummer (tenminste dat was het eerst wel).
    Ben benieuwd wanneer ze contact met me opnemen!
     
  4. Even ter info

    Ik heb het nummer gebeld en contact gehad met aardige mevrouw in België.
    Maar daar wordt de Cisco niet meer onder steunt omdat die afdeling verhuist is naar nederland.

    Ze gaf mij het volgende telefoon nummer 0800-0200791
     
  5. Even wat duidelijkheid scheppen ivm bovenstaand bericht.

    Gelieve +32 56 445 444 niet te gebruiken, met dit nummer kom je aan de receptie van Cisco België, de personen die de telefoon beantwoorden zijn niet op de hoogte van deze situatie.

    Het andere nummer
    +32 56 445 118 is wel correct.

    Let wel:
    Dit nummer dient enkel voor een omruiling van een hardware probleem.

    Het probleem van de firmware upgrade zal hiermee niet opgelost worden want het nieuwe toestel heeft dezelfde firmware.

    Ziggo zal zeer binnenkort een omruilactie opzetten met een toestel die wel over de nieuwe firmware beschikt, dus in eerste instantie zou ik aanraden om Ziggo hierover te contacteren.

    Alvast bedankt voor uw begrip.

    Cisco België medewerker.








     
  6. omruilen

    wat een puinhoop weer niet .weet iemand van ziggo nog wat er loos is ?. Ben blij dat ik mijn cisco bij ziggo vandaan heb . Geloof ik ?!?. Het is nu aan hun .
     

  7. De omruilaktie voor een cisco gekocht bij ziggo (de blauwe stroom) gaat wel goed denk ik
    De omruilaktie voor een cisco gekocht bij een dealer (de rode stroom) is dankzij de belgische aanvulling een heel stuk onduidelijker geworden. Het roept bij mij een kastje-muur gevoel op :?
     
  8. Omruilactie voor gekocht bij Ziggo is duidelijk, dat gaat via Ziggo lopen.
    Voor kopers van een Cisco bij een dealer is er een stuk meer onduidelijkheid en daar is Cisco nu bij betrokken (zal bij andere stroom ook wel zo zijn maar daar schermt Ziggo het af).
    Er zit in elk geval wel schot in de zaak. Dit zal niet 123 opgezet zijn maar ik heb er iig meer vertrouwen in dat het goed gaat komen.
     
  9. Mja dit begrijp ik.

    Ik kan natuurlijk niet voor Ziggo spreken.

    Maar ik wil er enkel op wijzen dat Cisco België momenteel enkel hardware problemen kan oplossen dmv een omruiling van een toestel met FW 1.0.2.5.

    Cisco gekocht bij dealer: omruilen bij dealer blijft dus hetzelfde.
     
  10. omruilen ?

    Ik denk dat kitaro der helegaar gek van wordt en gauw naar huis is gevlucht .En zijn notebook heeft hij onder een kussen verstopt .
    Het ene moment moeten we bij ziggo zijn ,dan bij cisco ,dan weer bij ziggo en op de doos van de cisco staat " made in mexico" . Dat is ver weg . Viva megico ".:applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina