1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door veerlj, 15 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. code

    Persoonlijk bericht aan larsp sturen met je vraag , die weet ervan:oyeah: . Maar mag alleen de code niet openbaar maken . De cisco is van jou , maar je mag alleen de code's etc niet weten , rare boel :no:.
    Als je mazzel hebt geeft die fries uit snitse antwoord .:schater:.
     
  2. Ik heb er maar even een privéberichtje aan gewaagd.

    Maar wat je zegt ja. Je koop een apparaat, maar als je een code nodig hebt krijg je deze niet.
    Wat is er zo geheim aan dat je die code niet mag weten. Wat zijn de nadelen voor Ziggo en/of Cisco?

    Voordelen voor klant, Ziggo en Cisco weet ik wel.
    - Ziggo wordt niet steeds gebeld door mensen die hun Cisco willen upgrade.
    - Ziggo hoeft niet Cisco's te versturen/ontvangen.
    - Cisco hoeft zich niet bezig te houden met het upgrade van firmware. Terwijl de gebruiker dit in principe dus zelf zou kunnen.
    - Klant kan (zoals larsp aangeeft) ongeveer een half uurtje later weer TV kijken, in plaats van een paar maanden later.
     
  3. ook ik krijg mijn sisco niet geupdated. heb net eens een mailtje naar die meneer van cisco in belgie gestuurd. ben benieuwd wat ik hierop hoor. bij ziggo kun je bellen tot je een ons weegt. die weten gewoon van niks zeggen ze. heb mijn app bij mediamarkt gekocht, die weten ook van niks???
     
  4. Nogmaals

    Zoals ik al eerder heb aangegeven kan ik hier niets over bekend maken .:roll:

    Ik snap het persoonlijk ook niet het lijkt mij ook beter dat dit vrijgegeven word aangezien het alleen maar ten goede van de klant komt.
    Ook kan er zover ik kan zien niets verziekt worden in het service menu.
    Bovendien is na de update het service menu niet meer op dezelfde wijze toegankelijk.

    Maar goed zoals ik al eerder aangaf , bel gewoon voor een monteur en laat hem de update uitvoeren.

    PS: persoonlijk berichtjes sturen heeft geen zin:frons:
     
  5. Cisco decoder

    Ben ook in het bezit van een cisco itv decoder.
    De eerst weken ging het goed wel traag in het menu enzo maar het werkte.
    Sinds een week loopt dat ding elke keer vast,begint te haperen en dan vast.Kan dan ook niks anders doen dan de stekker er uit te halen.
    Met ziggo gebeld en nu dan wachten tot ik een sticker ontvang dat ik hem kan opsturen voor reparatie(ding is nog nieuw)of een nieuw exemplaar.
    Als ik de oplossing weet deel ik hem hier.
     
  6. Waarom geeft ziggo nu nog steeds ontvangers uit met deze kennelijk erg oude en slechte 1.0.2.5 firmware? :sad:
    Ik heb deze ontvanger met bovenstaande firmware nu sinds een paar weken in huis (alles in 1 actie) maar ik zie geen updates?
     
  7. Voor zover bekend zul je vanaf deze firmware ook niet kunnen updaten.
    (daar gaat deze draad over)
    Ik zou de helpdesk bellen en vragen of (eisen dat) je deze cisco kunt omruilen voor een met recentere firmware of dat er een monteur langs komt die een update voor je doet.
     
  8. oude firmware

    klopt , ik zie de laatste weken ook weer boxen verschijnen met oude firmware , blijkbaar zijn er ergens in een hoekje van een magazijn weer een aantal "oude" boxen opgedoken.

    id zoals vorig schrijver aangeeft bellen met helpdesk en een monteur eisen die dit update.:roll:
     
  9. ontzettend stom

    Het schijnt dat ze bij ziggo nog steeds niets geleerd hebben en nog steeds van die stomme fouten maken :censored:.
    Ik denk dat volgende week de deadline van tros radar afloopt ,en dat ze dan alle problemen opgelost moeten hebben ...tja:schater:.

    Moeten ze vooral nu die update 1.2.0.2 gaan uitvoeren , beschikbaar vanaf donderdag , kunnen we weer wat pret beleven :oyeah:.

    Ach , misschien ben ik te negatief en werkt alles wel goed/beter vanaf donderdag ......maar ja , met cisco no 3 in huis word je wel:cry: .

    Trouwens als ze van goede wil zijn kun je binnen een paar dagen een andere cisco hebben . Bij mij was er een monteur om de kabels etc te controleren en de volgende dag had ik de cisco no 3 .Hij kon namelijk niets vinden aan de huisinstallatie .

    Dus bellen naar ziggo en vragen om een andere ....snel snel snel .suc6:pompom:

    ps , hoop dat ze in het grote ziggo magazijn eens de firmware gaan controleren van de nieuwe apparaten . Zou handig kunnen zijn :oyeah:.
     
  10. Ontvanger van Harense Smid

    Even een verhaal wat ik kwijt moet.

    Ik heb mijn ontvanger van de Harense Smid. Daar heb ik hem ook gebracht met het verzoek de firmware te update.

    Afgelopen vrijdag (7 weken nadat ik hem bij de Harense Smid heb achtergelaten) heb ik het apparaat weer opgehaald. Bij de Harense Smid melden ze dat hij terug gestuurd is geweest naar Cisco.

    Ik dezelfde avond de ontvanger weer aangesloten, alle instellingen waren weg dus één en ander gecorrigeerd.
    Dacht ik kijk voor de grap even bij systeem info, wat blijkt, ik heb nog steeds firmware versie 1.0.2.5!
    Blijkt dus dat het apparaat 7 weken weg is geweest en er niks aan is gedaan! :shock:
    (buiten instellen gereset. Alle opnames stonden er nog wel op.)

    In deze 7 weken.
    • Toen ik het apparaat weg bracht gaf de gene die het apparaat aan nam aan dat hij verwachten dat ik de ontvanger 10 werkdagen zou gaan missen.
    • Na 3 weken niks gehoord te hebben heb ik zelf maar eens gebeld om te vragen wat de status was. Mij werd belooft dat het uitgezocht zou worden en ik hier de volgende dag over terug gebeld zou worden.
    • De week daarop (bijna 4 weken later ondertussen) werd gebeld dat er een nieuwe ontvanger naar de Harense Smid opgestuurd wordt en dat wordt verwacht dat deze aan het eind van deze week nog bij hun binnenkomt.
    • Weer een week later (week 5) nog steeds niks gehoord, maar weer gebeld om te vragen wat de status is. Krijg net als vorige keer te horen dat ze dit moeten uitzoeken en ik de volgende dag terug gebeld zal worden.
    • Nog 1,5 week later wordt ik gebeld dat de ontvanger terug is gestuurd en deze vermoedelijk donderdag of vrijdag binnen zal komen.
    • Vrijdag avond (week 7) wordt ik gebeld dat de ontvanger klaar staat en ben ik hem dus gaan ophalen.


    Als iemand enige suggesties heeft over vervolgstappen om de ontvanger geupdate te krijgen zonder deze weer weken te missen zijn natuurlijk welkom.
    Zelf dacht ik eraan om naar een ander Harense Smid filiaal te gaan en ze dit voor te leggen. Of anders contact opnemen met Ziggo (maar ben ik hem waarschijnlijk weer weken kwijt).

    Of ik vraag Lars de ontvanger te updaten en rij even van 's-Hertogenbosch naar Sneek (Sneek was het toch?). :roll:


    -edit-
    Vergeten te melden. Ruilen tegen een andere ontvanger die bij de Harense Smid staat heeft geen zin aangezien alle Cisco ontvanger die zij op vooraad hebben nog voorzien zijn van firmware 1.0.2.5 :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina