1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door veerlj, 15 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Omruilen DVB 8455

    Edit: Post verwijderd vanwege procedure wijziging.

    Cisco België nam enkel tijdelijk de omruiling op zich.

    Vanaf nu kan u terrecht bij TELEPLAN, zij verzorgen omruilingen van toestellen, u kan hen bereiken via 0900-2472600
    (dit is een nummer in Nederland)

    Mvg


    Maxime
    Cisco België Repair Coördinator
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2009
  2. Firmware procedure

    Ik heb nogmaals het verzoek ingediend om de procedure openbaar te maken.
    Gaat morgen in het mt overleg, als cs ook akkoord gaat kan ik jullie helpen:-P

    word vervolgt.....:?:
     
  3. Heerlijk zo traag dat de mensen / procedures van ziggo zelf zijn.

    Ik zit ondertussen zit meer dan een maand te wachten op een retour sticker van ziggo. De vriendelijke telefonist wist me destijds nog te vertellen dat het even kon duren omdat het wat druk was, maar dit is toch gewoon echt te erg.
     
  4. procedure openbaar ???

    Ben benieuwd of larsp ziggo nog zo ver heeft gekregen de procedure voor het vervangen van de foute firmware 1.0.2.5 openbaar te krijgen:?:. Dat zou voor de mensen die nog in problemen zitten erg fijn zijn :pompom:. Het is toch raar dat je van je eigen cisco niet mag weten hoe je hem kan updaten . Dus dat paswoord of code zou toch leuk zijn . En van fiander ben ik benieuwd of die nou alles in orde heeft of steeds op een retour sticker zit te wachten :no:.

    Bij mij is alles ok en de nieuwe cisco werkt ( meestal ok) . En het is inderdaad vreemd dat hij op het ene moment wel snel werkt , en het volgende moment weer wat trager lijkt . Ik heb zoals werd voorgesteld de automatische update uitgezet maar of dat iets gaf ?.Maar we kunnen interactief doen en dat bevalt wel . Ik hoop dat ze de laatste buggs er uit kunnen krijgen met nieuwe firmware update's . Maar voor kitaro en infje niets dan lof omdat ze inderdaad de boel versnellen als er problemen zijn ,mijn dankie is groot :thankyou:.
     
  5. 1.0.2.5

    Mijn cisco is afgelopen maandag op gehaald en richting cisco gegaan moet zeggen dat de service erg goed is telefonisch viel het mij ook niet tegen ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ie terug is en of de firmware dan wel goed is en niet meer 1.0.2.5 houd jullie wel op de hoogte en heb je het zelfde probleem mail dan ff naar die maxime van cisco zijn bericht staat een paar berichten terug

    groeten
     
  6. Updaten firmware

    Afdeling CS (helpdesk) wil helaas niet meewerken aan het openbaar maken van de procedure omdat dit mogelijk meer telefoon verkeer genereert. (lijkt mij juist minder omdat mensen niet meer hoeven te bellen) maar goed dit word dus niks.:cry:

    Mij advies blijft om gewoon te bellen met 0900-1884
    en een monteur te vragen voor het aansluiten van ITV zeg gewoon dat je 2 linkerhanden hebt en dat je het nog niet aangesloten hebt.
    Het aansluiten van itv is gratis dus er zijn ook geen kosten voor de komst van een monteur.
    De monteur kan dan simpelweg de firmware updaten en je bent de box geen seconde kwijt.:pompom:

    Succes !!!!:giveup:
     
  7. Hoi larsp.

    ik weet niet hoe je aan de info komt, maar simpelweg de firmware updaten is er niet bij bij de cisco. het flashen van de box neemt zo een 3 uur in beslag en is door een monteur niet uit te voeren.:no:

    Anders was het ook simpel met een firmware update op te lossen!

    De stb zal dus echt terug moeten naar Cisco.
     

  8. Nou dus echt wel hé, omdat ik in de buurt woon ben ik bij Larsp langs gegaan en mijn cisco bak is helemaal up2date, ook de laatste firmware is een tijdje later automatisch geinstalleerd.

    Ennuh... het duurde echt geen 3 uur hoor
     
  9. Misschien omdat ik dit diverse keren heb gedaan ???:lol: firmware update is in +- 30 min gebeurt. (ben zelf engineer bij ziggo)

    Als je niet goed op de hoogte bent over dit updaten, graag opmerking voor je zelf houden.:no:



     
  10. Deze pincode die wordt gevraagd als je tijdens het laden 2x op menu drukt.
    Is deze smartcard of apparaat gebonden?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina