1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door veerlj, 15 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. sow

    waar komt die info zo opeens vandaan...?

    zelfs cisco medewerkes gaven die tip niet
     
  2. zou heel raar zijn

    ff kijken ,2 maal op menu drukken tijdens resetten/opstarten .Dus je wil zeggen dat cisco die deze gevallen maakt er niets van weet ?!?!. Zie ook reactie van 6 mei van een cisco medewerker, dat ze nog niet aan de omruilactie beginnen omdat ze nog wachten op nieuwe firmware units . En ziggo, die een dure omruilactie begint terwijl jij beweert dat het via jouw manier zo is op te lossen .:censored:. Zou wel en stunt zijn . Kitaro of infje ,weten jullie hier iets van ?:schater:
     
  3. Heb ik sinds kort vernomen. Schijnt een tijdrovende procedure te zijn. Ik zal pogen om de juiste handelingen boven water te krijgen.
     
  4. Of ik doe iets verkeerd of dit klopt niet, maar ik heb het gisteren geprobeerd zonder succes.
    Heb unit standby gezet en vanuit daar aan -> Geen effect.
    Heb stroom er af gehaald en tijdens verschillende stadia geprobeerd -> Geen effect.
    Ik hoop stiekem wel dat dit gaat werken maar dan moet de instructie iets duidelijker zijn vrees ik.
     
  5. Vast minder tijdrovend dan het opsturen van het apparaat, en zelfs het wachten op de stikker...... :rolleyes:

    Ik ben benieuwt, ik wil zeker een poging wagen. :frons:
     
  6. Helaas, de procedure is tijdrovend en geeft geen garantie. Het wordt ook niet ondersteund door Cisco en derhalve kan ik de procedure niet plaatsen.
     
  7. Voor mij heeft het nog steeds de voorkeur boven opsturen. De komende paar dagen heb ik tijd genoeg dus dat het een lange procedure is maakt voor mij persoonlijk niet uit. En als het niet lukt, dan blijf ik vrolijk wachten op de retour stikker..... Mischien via PM ?? :thumb up:
     
  8. Sorry maar dat mag ik niet communiceren, ook niet via een PM.
     
  9. Wat is tijdrovend? Blijft de cisco uren op "zwart" staan? Ik heb het net geprobeerd, stroom eraf, stroom erop en 2x op de menu knop drukken, display van de cisco bleef zwart, na zo'n 10 minuten nog steeds zwart, toen op standby gezet en weer aan, kreeg wel weer gewoon beeld maar er was niets veranderd.
     
  10. Ik denk niet dat je antwoord gaat krijgen van Kitaro1
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina