1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Heeft iemand ooit antwoord gekregen...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Willo, 15 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoals de topicnaam al zegt, vraag ik me af of iemand ooit antwoord heeft gekregen op brieven die gestuurd zijn naar het kantoor in Utrecht.

    Wij hebben namelijk half maart, de derde week van maart en eind maart een brief verstuurd naar de directeur klantenservice, maar tot op heden taal noch teken vanuit Utrecht:rolleyes:

    Onderstaand onze brief:

    "
    Geachte heer/mevrouw,

    Betreft: klantnummer *******

    Langs deze weg wil ik alweer mijn bezorgdheid uiten over de klantenservice van Ziggo.
    Nogmaals maar weer een verhaaltje over de produkten die Ziggo aan ons levert voor het bedrag van 64,95 per maand. Nu zult u zich afvragen wat voor produkten?
    Dat vragen wij ons eigenlijk ook af….

    Vanaf het moment dat Ziggo de klanten van Multikabel overnam is onze snelheid va internet waar wij recht op hebben naar aanleiding van ons abonnement dramatisch gedaald. Dat is op zich dan niet zo’n heel groot probleem, maar wel als de snelheid steeds lager wordt.

    Nu kregen wij twee weken terug een mooi briefje dat er groot onderhoud gepleegd zou worden. Dit gebeurde in een nacht, dus wij vonden dat eigenlijk wel prima geregeld van Ziggo, ware het niet dat na dat grote onderhoud onze telefoon niet meer te gebruiken was, aangezien een normaal gesprek niet meer te voeren is. Onze internetsnelheid, die al dramatisch laag was, reduceerde tot helemaal geen snelheid meer, met andere woorden, geen internet.

    Gebeld met de klantenservice en storingsdienst van Ziggo. Een aardige jongeman aan de telefoon gehad, die mij op een gegeven moment aanraadde om het stekkertje maar uit het modem te trekken. Ik vroeg nog of dat wel een goed idee was, aangezien ik aan het bellen was, maar dat kon geen kwaad. U raadt het al, verbinding verbroken. Weer gebeld en wéér in de wachtrij en het hele riedeltje aangehoord.

    Nu kreeg ik een mevrouw aan de telefoon, die mijn klacht al zag staan en voor de rest niets kon doen, maar wel vertelde dat het 5 werkdagen kon duren…….wat er dan gedaan zou worden, werd er niet bij gezegd. De internetverbinding was zo goed als 0.

    De dag erna helemaal geen internet meer en de telefoon zo nodig nog slechter. Weer gebeld en ik kreeg wederom een aardige jongeman aan de telefoon. Tja de storing zou wel bij mij liggen, maar aangezien mijn buren en onze kinderen en haar kinderen er in een ander gedeelte van ons dorp er ook last van hadden, leek mij dat dus echt niet. De aardige jongeman heeft mijn klacht wederom erbij gezet in het systeem, nadat wij verschillende testen hadden gedaan, die bewezen dat er totaal geen snelheid meer was. De oplossing kon wel 10 werkdagen duren. Dat is vreemd, aangezien het de dag er voor nog 5 werkdagen was.

    Na mijn klacht belde mijn buurvrouw van 5 huizen verder op om te vragen of ik nu ook helemaaaaaaaaaal geen internet meer had. Ik bevestigde dat en zij zou ook gaan bellen. Ik besloot maar naar haar toe te gaan, want door de telefoon kon ik geen woord verstaan!!

    Zij had net een service medewerker aan de telefoon, die net vertelde dat zij de ENIGSTE was met een klacht. Huh, de enigste???? Ik had al 3x gebeld, vreemde zaak. De medewerker beloofde gisterenavond gelijk een monteur langs te sturen tussen 18.00 en 22.00 uur. Nu brak mijn klomp……….ik moet 10 werkdagen wachten, wat is dit nou? Ik werd toch wel een beetje boos en de medewerker beloofde dat de monteur ook hier langs zou komen.

    Wij wachten, wachten, wachten en het is nu 30 maart 2009 en wij wachten nog steeds. Wij hebben nog steeds geen internet en de telefoon is bijna niet te gebruiken.. Mobiel bellen doe ik niet, want dan zijn de kosten al helemaal niet meer te betalen.

    Nu zijn mijn prangende vragen de volgende:

    Waarom komt er geen monteur als dit beloofd is.
    Waarom duurt het eerst 5 werkdagen en daarna 10 werkdagen, terwijl er niet bijgezegd wordt wat er dan gedaan gaat worden.
    Waarom wordt er gezegd dat er maar 1 melding is, terwijl er meerdere meldingen zijn gedaan, waarvan ik zeker weet dat ze gedaan zijn.
    Waarom betalen wij voor een snelheid van internet, terwijl wij de laagste snelheid niet eens halen, de snelheden zijn gepost met grote moeite in uw eigen gebruikersforum.

    Ik verzoek U naar aanleiding van het bovenstaande restitutie van het teveel betaalde abonnementsgeld in verband met het betalen voor de hoogste snelheid en het verkrijgen van de laagste snelheid. Dit al vanaf het moment dat jammer genoeg Multikabel Ziggo werd.

    Misschien kunnen wij zelfs afspreken dat zolang de internetsnelheid niet op ons abonnementsniveau is, dat wij dan daar ook niet voor betalen.

    Tevens verzoek ik de kosten van de telefoon te vergoeden, tenminste in ieder geval niet op onze factuur in rekening te brengen. De kosten van de tijd die ik er ingestoken heb en nog moet insteken reken ik op ongeveer een bedrag van 25 euro.

    De kosten van ergernis zijn niet te betalen, dus daar zal ik U niet mee lastig vallen.

    Een klein excuus zal worden gewaardeerd, al weet ik niet of ik Ziggo dan daarna nog genoeg vertrouwen kan geven.

    Als bijlage zend ik u mijn testresultaten vanaf juni 2008 tot heden, waarbij u kan zien dat wij nog géén enkele maal de 20kb gehaald hebben."

    Is het nu zo moeilijk voor Ziggo om gewoon een antwoordje te sturen:sleep:
     
  2. nou mijn brief is via groningen.
    aangetekend dat wel, en reeds getekend ontvangen, antwoord heb ik nog niet maar de redelijke termijn is nog niet verstreken, ik wacht af.
     
  3. Ik kreeg een telefoontje om een oplossing te bespreken, na een brief naar de klachtenafdeling
     
  4. Ik werd toevallig gisteren gebeld door een klachten medewerker uit Heerhugowaard, alleen had hij nog niet mijn laatste brief voor zich, dus ik word denk ik volgende week weer gebeld:wink:
     
  5. ik wacht nog steeds, en aangezien we nu toch bij ziggo moeten blijven, want een andere providor is hier niet eens mogelijk ivm met ontbreken van de nodige kabels, blijf ik dus 1 pakket houden...
    staat nog steeds het bedrag van het 2e open, en het gedoe daaromheen...
     
  6. Beste zutven,

    Zou je mij even een prive bericht met postcode / huisnummer en een kleine opsomming van alles wat er aan de hand is , ik heb mijn testmail even een mailtje gestuurd met deze thread maar grote kans dat ie morgen ochtend al ergens op pagina 5-6 zit tussen de automatishe forum reactie ^^

    ik zal het even nakijken (moet zoiezo nog even voor paar andere mensen hier wat uitzoeken).
     
  7. Ik ben vanmiddag gebeld door een aardige mevrouw van de klachtendienst uit Heerhugowaard.
    Ze begreep mijn klachten goed en heeft een financiële vergoeding voorgesteld, waarmee ik akkoord ben gegaan.
    Deze vergoeding krijg ik eind volgende maand gestort.

    Tot nu toe ben ik dan ook tevreden met de geboden oplossing.:)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina