1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

van casema naar ziggo!!!!!!!! je word als vuil behandeld

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Lomax88, 11 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Er ìs echt een groot probleem bij dit bedrijf op het moment dat je wat voor elkaar wilt krijgen Heb je een groot probleem je mag dan wel klant zijn en daar houd het dan ook echt mee op probleem verhuizing gehad van een half meer dan een half jaar nu weer een ander probleem waar geen touw aan te knopen is het in boeken van wat nieuws is al een probleem 5 keer op nieuw aan gevraag en waar hebben we het dan over de kant moet je bedien toch en niet als een stuk :evil::cry::confused::giveup::no: snap niet dat ik nog bij jullie zit als klantenservice zou je toch manisch depressief worden :?:en daar achter zit de magere dit zeker geen zit had om mij te spreken wat een bedrijf bang voor de feiten mensen die al 3 maanden lopen te wacht op niks want het staan niet eens in de database maak jullie wel een backup . ik heb in 2009 een melding gedaan ik zou een gratis decoder krijgen plus een kaart en een snelheid verhoging ja meneer dit doen nou ik zit nog te wachten op wat op hoop ik weet het niet is toch echt zonden van zo een bedrijf dat je zo je klanten als een hoop stront behandel he de heren van het management geld is belangrijker dan de kant ik vandaag gebeld of wel weer een nieuw aanvraag ! en dit is ook echt de laatste aanvraag dan zeg ik het zeker op ben het echt zat mag toch niet zo zijn als er wat beloofd word en ik betaal er voor dat ik het gewoon niet krijg een afspraak is een afspraak en als ik niet betaal staan jullie ook gelijk voor de deur en dat moet wel van twee kanten komen en dat gebeurt zeker niet bij jullie treurig is het gewoon monopolie positie ! van cassema naar ziggo ramp van een bedrijf en die mensen van de service desk die lopen echt tegen een muur van ellenden die niet word opgelost hoe kan dit goed gaan ik betaal daar voor per maand 67 euro doe er wat aan [/FONT]
     
  2. Het probleem kan ik niet zo goed uit je bericht halen, maar wat je bedoelt snap ik wel enigszins.

    Klachten worden sinds Multikabel opgegaan is in Ziggo beneden alle peil opgelost, zo niet te zeggen zowat niet opgelost:roll: dus dat zal met Casema ook wel zo gaan.

    Groter wil zeker niet zeggen beter. In dit geval zijn wij er in ieder geval qua klantenservice dik op achteruit gegaan:evil:
     
  3. Hier ben ik het ook mee eens.

    Op een enkele medewerker na is het echt heel triest dat de standaard service en klant vriendelijkheid zoals Multikabel deze geeft gehad echt totaal niks, maar dan ook echt niets meer van over is.

    Zeer jammer en dood zonde.
     
  4. Als de aanvraag van je alles-in -een pakket niet in de database staat, dan opnieuw aanvragen misschien?
    Dat de helpdesk dat niet gedaan heeft vind ik een vreemde zaak.
     

  5. Het aanvragen heb ik al 5 keer gedaan zou na 5 dagen een bevesting krijgen ! maar helemaal niks het mag toch niet zo zijn dat zo aanvraag er bij 5 keer er nog niet staat vreemd is het zeker en als je dan wilt vragen hoe dat kan zeggen ze ja meneer als hetr er niet staan heeft u het ook niet aangevraagd ze zijn gek daar !
     
  6. 5 keer gedaan, ach ik denk dat ik wel 10 keer aan de telefoon heb gehangen waar dat pakket nu bleef....
    uiteindelijk maakte men er twee aan, nu zit ik met die ellende.... want dan sturen ze ook gewoon twee rekeningen, oplossingen hebben ze niet ... want men snapt het zelf natuurlijk ook niet... ze gaan het oplossen hahahaha zijn ze nog steeds mee bezig, ik laat gewoon het foute bedrag terugstorten, en voila dan heb je wel de aandacht.. en hoe!
     
  7. klopt de klantenservice van ziggo is diep triest en het grootste deel van de mensen daar heeft geen kennis van zaken. Ik heb dit met de overgang van @home naar ziggo (bij bestelling van alles in een pakket plus een HD decoder) ook ondervonden 4 keer hebben ze de bestelling doorgevoerd (na tig keer doorverbonden te zijn met een andere medewerker) en nog steeds geen alles in een pakketdestijds. Ik alles is bij mij uit eindelijk toch nog goed gekomen, na professioneel handelen van een medewerker hier op het forum. Maar het is diep triest dat, je van de bereidwillendheid en professie van iemand bij ziggo, hier op dit forum moet zijn om iets goed geregeld te krijgen. Ik snap best dat een overname problemen met zich meebrengt, maar die moeten onderhand wel getackled zijn.

    Maargoed ziggo is hier zeker niet de enige in, maar wel een heel erg goed voorbeeld hoe het niet moet. De klantenservice zit er alleen om telefoontjes op te vangen, en aan de hand van een standaardprocedure af te handelen (dmv instructies op hun scherm) veelal studenten die een leuk centje bij willen verdienen, maar een medewerker met kennis krijg je echt niet snel te spreken.
     
  8. Wat nu aan de gang is met de belabberde dienstverlening heeft niets met Ziggo in het algemeen te maken. Dit zijn gewoon de stuiptrekken van een fusie van 3 kabelbedrijven.

    Toen A2000, Telekabel en GelreVision verder samengingen (en eigenlijk ook fuseerden) onder UPC, werd het ook één groot drama. Nu is deze club al een paar jaar verder en nog lees ik verhalen over belabberde service, deurwaarders, onrechtmatig afsluiten en spookfacturen. Dat is iets wat niet meer zal veranderen. Ook niet voor Ziggo, echter zal het voor Ziggo nog wel een paar jaar duren voordat de klantenservice weer op een "acceptabel" niveau zal zijn.
     
  9. 2home naar ziggo

    Het is diep triest wat we hier lezen zeg?
    ook wij hadden en hebben nog steeds een brok ellende met ziggo:x
    Ten eerste werden we in eens uit het bestand verwijderd met de mede deling wanbetaler werd even keihard door een medewerker aan de telefoon gezegd, terwijl alles betaals was, ook kon mijn man ineens niets meer aanvragen volgens die Joop Evers:x, en vervolgens krijgen we een brief van diezelfde Joop Evers van Ziggo welkom meneer apj jansen nu breekt de klomp bij ons, nooit naar de hand een excuus gehad van die kant.

    wekelijks wel 3 tot 4 x gebeld naar ziggo, maar je wordt afgewimpeld en van het kastje naar de muur gestuurd.
    vervolgens hebben we alles op mijn naam aangevraagd hj meijer en toen kon alles in eens wel,terwijl de aansluiting op hetzelfde adres zit.

    Nu begint de ellende opnieuw met Ziggo 7 weken geen internet gehad wel betaald en kregen we een tip van eindelijk een goeie medewerker laat je imac opnieuw invoeren hebben we ook doorgegeven aan de medewerker en is gedaan, en ja binnen 5 minuten al weer internet
    Toen de telefoon we waren blij zou 18 oktober 2008 weer helemaal op orde zijn, nou mooi dus niet, sinds maart 2009 was het weer op orde heeft ons ok weer dagelijkse kwaaie telefoontjes gekost liep daar vast en dan weer daar vast, maar wederom hebben we gewoon moeten betalen in april kregen wij de schrik van ons leven een telefoon nota van meer dan 400 euro, dit heb ik terug laten boeken.

    Komen we ook nog eens tot ontdekking dat we voor een dubbel internet abonnement betalen was ruim 100 euro per maand Z2 stond op mijn man zijn naam wat niet kan hij was toch geroyeerd, en Z3 op mijn naam.

    Ook heb ik al maanden terug een formulier ingevuld voor het alles in een pakket is nog steeds niets meegedaan.

    menigmaal een klachten formulier ingevuld en nooit reactie gehad tot een paardagen gelden kreeg ineens een reactie met een leuk kado ze hadden het uit handen gegeven aan BOS incasso, ook daar heb ik een klachten mail naar toe gestuurd en nog geen reactie natuurlijk.

    EIGENLIJK ZOUDEN WIJ ALS GEDUPEERDEN MET ZIJN ALLEN DE HANDEN INEEN MOETEN SLAAN EN EEN ADVOCAAT IN HANDEN MOETEN NEMEN, OM ZIGGO VOOR EENS EN ALTIJD AANTE PAKKEN EN DE LES TE LEZEN EN DAT ZE ONZE KLACHTEN EENS GOED SERIEUS TE NEMEN EN DE GEDUPEERDEN TEGEMOET GAAN KOMEN
     
  10. rita_twan: Is het nodig dezelfde post in meerdere discussies te plaatsen? Wat voegt het toe? Begin gewoon een nieuw topic als je gedupeerden wilt oproepen tot het aanpakken van Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina