1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

philips 2022 stuk

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door boerke, 11 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb sinds 8 mei vorig jaar een philips digitale ontvanger.
    Heb al van het begin er veel problemen mee
    Tot 2 april dit jaar krijg constant de melding installatie mislukt
    Dus de helpdesk maar gebeld en het verhaal uitgelegd
    Daar werd mijn verteld dat er geen klachten waren met de decoder van philips.:cry: lees wel anders
    Dus heb gevraagd om een andere decoder.
    Ik zou hiervoor een rma toegezonden krijgen maar krijg deze niet toegezonden.
    Ik denk dat ze wachten tot de garantie voorbij bij is .
    Dit zal ze niet lukken want ik hou de lijst van het bellen naar hun apart voor bewijs
    Maar nu de vraag wat kan ik doen om zo snel mogelijk een andere decoder te krijgen.
    graag advies

    alvast bedankt :thankyou:

    mvg boerke
     
  2. Boerke,

    Wel jammer dat het e.e.a. al 1 jaar bijna speelt, stuur je gegevens per pm, en zal (proberen) het verder uit te zoeken.
     
  3. gegevens verzonden

    hoi

    ik heb de gegevens verzonden
    hoop dat er wat uit komt

    bvd boerke
     
  4. bedankt voor de snelle oplossing

    Ik moet eerlijk zeggen dat jullie mijn probleem snel en doeltreffend hebben opgelost.
    Kijk het kan dus wel maar jammer genoeg niet via de normale weg
    Ik moet zeggen naar hier wat te hebben gelezen op dit forum
    Dat jullie goed werk verrichten en vele problemen oplossen

    Ik wil jullie hierbij hartelijk danken :thankyou::thankyou::thankyou:

    En ga zo door

    Met vriendelijke groet boerke
     
  5. De Philips DCR2022 is ook stuk

    Afgelopen vrijdag leek de Philips DCR2022 volgens de handleiding spontaan met een software update bezig te zijn. Het eerste led bleef rood knipperen Dat duurde echter uuuren. Dit kon niet normaal zijn. Ik heb de helpdesk van Ziggo gebeld. In eerste instantie werd naar de lokale leverancier verwezen (Maastricht). Die vertelde me dat hij helemaal gestoord werd over de klachten van de digitale ontvangers. m.n. Philips.
    Omdat het apparaat via Ziggo is geleverd. ( 15 euro actie) verwees hij mij weer contact op te nemen met Ziggo. Ik het apparaat daar ook even laten testen. Daar verscheen de foutmelding in beeld : bE 1 Dit had ik thuis ook al ontdekt. Nogmaals Ziggo gebeld en ze gaven inderdaad toe. Het apparaat is stuk. Het is nog geen jaar oud. De medewerker van Ziggo heeft beloofd dat ik binnen 10 dagen een doos met retour-instructies krijg toegestuurd. Binnen vijf weken zal ik dan een nieuw apparaat krijgen. De tijd gaat nu in......:sleep:
    Vervolg: Nu twee weken later en nog geen post van Ziggo. Weer bellen dus....
    Verder vervolg: Uiteindelijk telefonisch de RMA code en retouradres gekregen en heb zelf het apparaat opgestuurd. Ik had de originele doos nog. Na ongeveer 5 weken gevraagd hoe het ermee staat. Bij Ziggo hadden ze niets ontvangen. Ik kon ze wel de streepsjes van het poststuk voorlezen. Toen werd het stil. Even later werd een nieuw apparaat beloofd binnen twee weken. Verrassing: binnen een week kreeg een nieuwe Humax IR-Fox C. Ik heb 'm nu zo'n drie weken. Hij functioneert in ieder geval beter dan de Philips decoder. Hopelijk blijft dat zo.... Ik ook al gekeken bij het forum over de Humax decoder...... Zelf nog geen last van trage EPG :schater:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2009
  6. Stuur me anders een pm. dan kan ik voor je kijken.
    Zag namelijk nog geen update
     
  7. Ik heb het zelfde euvel.
    Ben net even weg geweest.
    Van tevoren nog even tv gekeken.
    Alles uitgezet en nadat ik terug was alles weer aan gezet.
    Led blijft knipperen en heb ook de code BE1 in beeld.
    Ik kan er dus van uit gaan dat deze ook de geest heeft gegeven?

    Daar ik zoals bovenstaand 5 week moet wachten ongeveer voor een nieuwe decoder ben ik ook wel benieuwd of het mogelijk is om zelf een nieuwe te halen in Groningen.

    Alvast bedankt.
     
  8. Knipperende LED of BE01 code is inderdaad box overleden.
    Stuur ff een pm met je gegevens dan zal ik verder voor je kijken.
     
  9. Prima opgelost.
    Dat mag ik graag zien op deze manier.:thumb up:
    Vanmorgen een nieuwe decoder ontvangen.
    Dit maal een Humax.
    Direct geïnstalleerd en gelijk weer beeld.
    Bedankt.
     
  10. Fijn om te horen!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina