1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen telefoon; hoe krijg ik ziggo in actie?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door noah, 9 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterke conclusie... :schater:
    Goed onderbouwd ook ;)
     
  2. heb al vaker met ze te maken gehad, ook voor mijn ouders ;)
     
  3. opgelost

    Ik heb even gewacht of het echt was, maar sinds een week is mijn probleem opgelost.

    Ik trof bij Ziggo een dame aan de lijn die de cursus klantvriendelijkheid al had gevolgd en concludeerde dat dit probleem beter anders aangepakt kon worden. :thankyou: De opdracht werd, zo begreep ik, uit de werkvoorraad van de technische afdeling gehaald en er werd meteen een afspraak met een monteur gemaakt.
    Toen deze na twee dagen bij ons kwam en we het probleem beschreven sprak hij tot mijn verbijstering de woorden "dat is een bekend probleem; even het modem omwisselen en het is opgelost". :censored:Volgens hem hield het verband met een update die niet goed door het modem was verwerkt.

    Op deze simpele handeling die blijkbaar bekend is heb ik dus weken moeten wachten........:evil:

    Na mijn eerste post had ik al een op naam gerichte brief geschreven naar de directeur van Ziggo met het verzoek zijn bedrijf tot actie aan te zetten. Dit resulteerde binnen een paar dagen in een telefoontje van een van zijn medewerkers die ons nog terug zou bellen om iets te regelen ivm de vergoeding van gemaakte kosten. Dit moet nog steeds gebeuren.:idea:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina