1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen telefoon; hoe krijg ik ziggo in actie?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door noah, 9 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op zaterdag 28 maart Ziggo gebeld (per gsm) omdat we voor bellers niet te verstaan zijn. Servicemedewerker constateerde zelf dat er met onze lijn niet meer gebeld kon worden. Op zich een prettig gesprek waarin werd vastgesteld dat het niet aan het toestel lag (hadden we al gewisseld), niet aan het modem (hebben we even gereset) waarna hij het vermoeden uitsprak dat de fout ws ergens buiten lag (gelet op de responsetijd of zo).

    Op zondag 5 april nog eens contact met Ziggo gezocht. De melding bleek nog niet door de technische afdeling in behandeling genomen te zijn. Maar dit zou nu echt met spoed gebeuren

    Op donderdag 9 april nog maar eens met Ziggo gebeld. Nadat de medewerker mij even trachtte af te schepen met de mededeling dat alles was afgehandeld gaf hij eerlijk toe dat de melding nog niet in behandeling genomen was. Hij durfde geen datum te noemen wanneer dit zou gaan gebeuren en er was niemand om op terug te vallen. Voor klachten moest ik maar een brief naar Utrecht schrijven.

    Iemand een idee hoe ziggo in actie te krijgen is, of moet ik echt naar Utrecht gaan schrijven (en dan maar wachten wat daar de responstijd is).
     
  2. Die krijg je dus NIET in actie. Al geen telefoon SINDS 19 maart, na onderhoud. Men doet NIETS, ondanks VEEL nutteloos gebel met het mobieltje.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  3. Het is echt te gek voor woorden, mijn broer zit sinds die tijd ook zonder telefoon, postcode 1631.
    Brief gestuurd naar Ziggo, nada niks.
    Bellen, nada niks.....
    enz. enz.

    :no::no::no::no::no::no:
     

  4. Ik wil je niet al te bang maken, maar een brief naar Utrecht sturen is naar mijn idee totaal nutteloos. Wij hebben 3 brieven gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen:no:

    Het enigste wat hier geholpen heeft toen wij geen telefoon hadden, was blijven bellen (geld incasseren kan Ziggo als de beste:censored:) en toen werd er eindelijk een monteur gestuurd.

    Ben trouwens ontzettend benieuwd of wij ooit een antwoord krijgen van de directeur klantenservice in Utrecht. Wij vroegen ons al af of die eigenlijk wel leefde, maar wij kregen net een mail dat er iets gaat veranderen met onze mailbox van de directeur klantenservice, dus ze leeft in ieder geval nog wel:frons:

    Ik ben benieuwd wat er nu weer allemaal fout gaat, want bij ons is er echt nog NOOIT iets in 1x goed gegaan sinds Multikabel Ziggo werd:giveup:
     
  5. Het enige wat je kan doen is juridisch gezien Ziggo een aangetekend brief zenden en ze een redelijk termijn geven om het probleem op te lossen, meestal is dit twee weken. Mocht reactie uitblijven kan je Ziggo schriftelijk in gebreke stellen en contract (v.w.b. telefonie) ontbinden.

    Dit is nog altijd de enige en juiste weg, of je wilt natuurlijk geld spenderen aan telefoontjes die je pleegt met Ziggo helpdesk en aan het lijntje wordt gehouden.

    Ik weet het lost niets op qua verbinding, maar telefoontjes plegen, zeuren bij de helpdesk of onjuiste brieven schrijven ook niet.
     
  6. Ik heb een PB gestuurd

     

  7. vriendin van ons zit nu ook al 1 maand zonder telefoon
    van mijn huis diverse keren met ziggo gebelt en 2 keer de melding gekregen dat het opgelost is
    beide keren ben ik 20 minuten verderop het modem gaan resetten om de telefoon weer te laten werken
    helaas, beide keren voor jan l*l daarheen gereden
    ter plekke mijn mobiel gepakt (prepaid) en weer met ziggo gevelt
    heeft me 2 keer alle beltegoed gekost
    en nog is het probleem niet opgelost
    als alles goed gaat komt er uiteindelijk na nog een paar telefoontjes een monteur kijken
    als het maar niet bij alleen kijken blijft

    wordt vervolgd
    :evil:
     
  8. ongeloofelijk maar waar:oyeah:

    de telefoon doet het weer
    ze is net gebelt door een monteur
    dus de afspraak van vrijdag is hiermee komen te vervallen

    :pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:
     
  9. Wij zijn gisteren gebeld en de telefoon doet het inderdaad ook weer. Nu maar hopen dat de geboden compensatie bij 1 van de volgende facturen terug te vinden is :)
     
  10. hier werkt telefonie nog altijd niet. En ziggo zou ik morgen "weer" terug moeten bellen zodat ze waarschijnlijk pas in aktie komen. Aangezien ik niet op me eigen adres was. Omdat ik zowat me hele beltegoed verbeld heb aan ziggo. Kon ik het modem niet herstarten. Dit zou ik eerst moeten proberen volgens hun. Thuis gekomen, en rara telefonie doet het nog altijd niet. De eerste 5 minuten heeft het wel gedaan. Ben eens benieud wanneer ik nu eindelijk telefonie heb. En ik neem niet eens het oude nummer over. Is de eerste keer dat ik op mezelf ga wonen, dus ziggo is laks..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina