1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Software update beschikbaar

Discussie in 'Humax iRHD-5000 (HD-Tuner)' gestart door anoniem, 9 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. correct
     
  2. Heeft dat te maken met de terugkoppeling via de HDMI kabel?
    Ik bedoel; als ik de decoder via HDMI op mijn TV aansluit werkt het goed maar als ik hem via mijn Denon receiver aansluit gaat de decoder op tilt.
    Nu heb ik er een HDMI-schakelaar tussen zitten terwijl mijn receiver zelf vier HDMI ingangen heeft en dit is eigenlijk een beetje dubbel op.
     
  3. Afgelopen zaterdag (21 november) een Humax 5000C decoder gekocht. Na zoeken van de zenders kreeg ik het probleem met NED1, 2 en 3 en NED1, 2 en 3 HD. Deze ziet de Humax niet, hij zet achter het kanaalnummer "(Onbekend)". Naar de SD NED1, 2 en 3 kan ik via een omweg wel kijken, maar NED1, 2 en 3 HD vallen na 1 a 2 seconden weg (nadat hij de zender herkent als bijv. Nederland 1 HD). Dan zijn alle NED1, 2 en 3 weg. Na uit en aan zetten zijn ze weer terug met hetzelfde probleem.

    Mijn firmware versie is 1.00.04. Nu heb ik dit forum doorgespit en alles al geprobeerd (mantel AOP geaard, stekker er 2 minuten uit, enz.). De oplossing zou de firmware update 1.00.09 zijn, echter in het menu is de software update grijs en kan ik niet selecteren.
    Is het mogelijk de versie 1.00.09 nog een keer op het ziggo netwerk te zetten?:thankyou:
     
  4. Wij zijn op dit moment met een andere humax versie aan het testen, daarom is de 1.00.09 versie momenteel niet beschikbaar. Humax zou nieuwe ontvangers gewoon moeten uitleveren met de nieuwe software !
     
  5. Ja, ik vond het al vreemd dat de oude Firmware er op staat. Waarschijnlijk een model die al lange tijd in de winkel gestaan heeft.
     
  6. Ze hebben je een oude Humax verkocht. Ik heb een maand geleden de Humax 5000c gekocht en niks geen problemen. Hier staat wel de nieuwe firmware op 1.00.09 .
     
  7. Dat wordt dus terug naar de winkel. Of zijn er andere mogelijkheden om versie 1.00.09 erop te zetten. Ik vind het wel raar dat ziggo de update eraf haalt voordat een nieuwe versie erop gezet wordt.
    Enig zicht wanneer de nieuwste versie vrijgegeven wordt.
     
  8. Ik heb geen idee of er andere mogelijkheden zijn. Ik weet ook niet of ooit de update er op gestaan heeft. Nog gekker vind ik dat je de deur uitgaat met 'n decoder die niet geschikt is. Ik zou er voor kiezen om terug te gaan naar de decoderboer en laat hij maar wat verzinnen. Ik heb die kast bij MM gekocht, aansluiten, Ziggo bellen voor het HD-abonnement en na zo'n 20 minuten was het karren. Niks geen problemen.
     
  9. Probleem is gisterenmiddag opgelost door een update naar versie 1.00.09. Bij het opstarten werd gemeld dat er een nieuwere versie was en of ik wilde update. Na ca. 20 minuten updaten, terugzetten van de fabrieksinstellingen en instellen zenders kon ik NED1 , 2 en 3 HD kijken. :applause:
     
  10. Gefeliciteerd!

    Perfecte decoder. Ik ben iedere avond als ik hem aanzet weer blij dat die :censored: Samsung kapot is gegaan. :schater:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina