1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Moeizaam verzenden mail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Jansen!, 8 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds vanmiddag gaat het verzenden van mail zeer moeizaam of zelfs helemaal niet.
    E-mailclient is Thunderbird. Na klikken op "Verzenden" komt het bekende venster met "Verbonden met mail.home.nl..."
    Dit blijft veel langer dan normaal in beeld, waarna soms de mail wel wordt verzonden, maar meestal niet.
    Onderstaand venster wordt dan vertoond:

    [​IMG]

    Volgens de Ziggo-site zijn er geen storingen, maar wat is het dan wel?

    Ik wacht ondertussen al ruim 10 minuten op contact met de helpdesk, maar ook daar is het: "Nog een ogenblik geduld, alstublieft..." :rolleyes:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2009
  2. Bij mij is hetzelfde aan de hand. Email zo traag als stroop! Natuurlijk moet er iets aan de zijn. Maar...ja wat? Wie het weet mag het zeggen.
     
  3. Eindelijk een vriendelijke jongeman aan de lijn gehad, die me vertelde dat er geen problemen bekend waren. Ook het testen van mijn verbinding gaf een prima resultaat.
    En nee, van het programma Thunderbird had hij nog nooit gehoord, evenmin als van Eudora... :shock: Onbetwist geen e-mail-specialist...
    De standaardoplossing is dan modem en router te resetten, maar voor de zekerheid zou hij ook het ip-adres veranderen. En vrijwel direkt daarna werkte alles weer!
    Geen specialist, maar wel creatief in het bedenken van oplossingen en dat waardeer ik zeer.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina