1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

einde Cisco 8455DVB tja en dan ?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door ThaDiode, 8 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nu ga ik op vakantie
    en ik doe nog mee met die test zooi
    ja ik noem het ook zo,
    ik kan niets meer met die decoder.

    als ik 'm aan zet. bla bla proefperiode verlopen bla bla
    geen 1 zender kan ik er op zien....
    dus ik Hak de knoop door want dit is al de 3e keer dat dit mijn overkomt

    + ik ga er 4 weeken tussen uit :lol:
    en dan denk ik dat ik dat DING moet kopen of zo.. nee

    dus mijn vraag is.
    wie kan er mijn helpen me iets waar ziggo dagen over doet :

    gewoon het retour adres, en hoe je 'm op stuur ?

    ik weet niet of het uit maakt waar je woont of zo ?
    maar ik ben er niet te vreden over:evil:
    dit had nog jaaaaren in de kast mogen blijven van mijn
    loopt erg vaak vast. Hd maakt erg raar geluid,
    beeld is niet scherp bij tv-theek
    en het ergste bestel je iets. dan kost het geld. was ook al in de test

    wie kan er mijn helpen.
    :thumb up:
     
  2. even dit nog:

    ik zo aan ziggo:
    waar naar toe moet ik het sturen. krijg ik dit terug

    Uw vraag heb ik doorgezet naar onze testpanel afdeling.
    Op dit moment heb ik geen antwoord op uw vraag. Maar zij zullen contact met u opnemen hierover.



    UH..
    hun weten het adres niet. dus hun weten niet waar ze werken :schater:
     
  3. Dit kan je gewoon doorgeven aan Ruigrok (zoals al meerdere keren gemeld:!:, en niet bij Ziggo)
    Deze geven dan gewoon de procedure door waar dat ding naar toe moet. Binnen 5 dagen zou je dan je geld terug moeten hebben
     
  4. oh.
    die op dit forum ?
    waar vind ik hem dan ?
     
  5. In ELKE mailtje van Ruigrok staat hun mailadres!
     

  6. :?
    ik heb nog nooit niets gehad van hem / haar

    wel anderen maar die zijn van een andere afdeling
    b.v alex vos

    zal wel is kijken wat ik van alex terug krijg
     
  7. Alex Vos is van Ruigrok, ik neem aan dat je een aantal enquetes en instructies hebt gehad over de testperiode met daarin dat je altijd naar het Ruigrok mailadres moet mailen...
     
  8. Zucht, Ruigrok heet het bedrijf wat de test regelt en Alex Vos werkt daar. In alle mailtjes die je gehad hebt en in verdere correspondentie staat dat je GEEN contact met Ziggo moet opnemen maar met hen.

    Daarnaast is de proefperiode van je smartcard verlopen, maar aangezien de te testen interactieve pakketten hoogstwaarschijnlijk op je gewone kaart staan zit sowieso de verkeerde kaart dan in de Cisco (had je allemaal kunnen weten als je gewoon eerst leest).

    De verlopen smartcard was om in je huidige ontvanger te stoppen om die in bv de slaapkamer te gebruiken. Ook die kaart had je heel simpel met een telefoontje naar Ziggo (ok, die je eigenlijk niet mocht bellen ;)) kunnen laten activeren zodat je alles wat op je gewone kaart zit er ook op gekregen had......

    Rare geluiden en vastlopers klinkt als een defecte machine... Als je dit direct bij Ruigrok gemeld had, had je inmiddels waarschijnlijk een ander exemplaar gehad. Ik heb hier een werkend exemplaar en die maakt nauwelijks geluid, wordt nauwelijks warm en geeft een prima beeld bij tvtheek films (als die tenminste van zichzelf scherp zijn... "Gone with the wind" zal misschien iets minder scherp zijn... ;) en belangrijker nog, hij loopt niet vast bij het afspelen van iTV diensten en speelt vrijwel altijd zonder enige hapering.
     
  9. ah kijk dit is goede info,
    maar om al 1e te vertellen
    ik lees het ook eerst. en dan pas zoek ik. en dan pas plaats ik iets.
    maar ik heb genoeg mails en belletjes gedaan.
    als 1e had ik ook een mail gedaan naar hun,
    maar ik hoor maar niets. ok ze hebben het druk. maar 2 weken ?
    dat is wel erg druk vind ik
    dus daarom naar ziggo. mss weten hun het beter en of sneller
    maar hun sturen je toch weer naar hun
    bla bla mail sturen

    ik zo. ok al weer 1 er bij dan

    ik wacht nog even af en dan pak ik het adres wel van de doos ( retour info )

    maar raar geluid. dat komt pas NET voor hij vast loopt
    defect lijkt me sterk hij doet verders alles gewoon. het is meer als je 'm zwaar gebruikt
    iets opnemen en kijken dan pas komt het
    warm wordt hij ook niet,, hij staat op de kast ( uit de zon )
    krijgt lucht genoeg.
    kabels + draden zijn ook 100%
    ah het was leuk om te testen.. meer niet

    en ik heb geen digitaal tv :oyeah: daar voor ben ik niet genoeg thuis
    kijk nog lekker analoog :mrgreen:
     
  10. Wat doe je dan met een cisco?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina