1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abo te vroeg afgesloten...ellende puur.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door johandevri, 8 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi mensen,

    graag wilde ik even met jullie delen wat mezelf afgelopen maand is overkomen met ZIGGO.
    Ik heb een all-in-one pakket (internet,telefoon en TV digitaal) sinds afgelopen december 2008 en was daar (eerlijk is eerlijk) zeer tevreden mee.

    Nu komt het.................ik ga binnenkort emigreren naar een ander land en moest dus mijn lidmaatschap bij de club OPZEGGEN.

    Dat deed ik dus ook telefonisch...en wel per 1 MEI 2009. Jawel U hoort het goed...1 MEI dus.
    De datum waarop ik dit doorbelde was 18 februari.

    wat gebeurd er vervolgens:

    1 dag later had ik geen internet, vaste telefoon en geen digitale TV meer!!!!!!!!!!!!!!

    Niet te filmen dus...aangezien ik nog een hoop zaken regelen moest ivm mijn emigratie.

    De ellende was niet te overzien....HD bellen via mijn GSM (lekker "goedkoop"dus..NOT)......

    Ik wel hier geen lange verhalen gaan afsteken want ik denk dat de meeste mensen zich wel kunnen voorstellen wat voor %^$*** situatie dit was.

    Kortom: ik heb voor een kleine 30 euro (!) extra belkosten via de GSM gehad....10 dagen geen internet en vaste telefoon. Analoge TV had ik later dezelfde dag weer:-)
    Ik heb een klachtbrief geschreven en gevraagd of men mij deze 30 euro wilde vergoeden. Tot op de dag van vandaag moet ik echter nog op antwoord wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Gelukkig was daar de promotiebus van Ziggo in Hoensbroek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dus denken dat die mij effe konden helpen.....

    Ja mooi NIET dus. Drie keer het hele verhaal uitleggen aan 3 verschillende mensen die bij Ziggo werkten......Jezus....wat een ellende....45 minuten wachten eer je geholpen werd.Een dame garandeerde mij dat ik de maand APRIL NIET hoefde te betalen...........Yeah right!!! Maand april werd mooi afgehouden van mijn bankrekening!!!!

    Kortom beste mensen.....Ziggo moet heel veel leren omtrent klantvriendelijkheid en correctheid. Dat zulke fouten kunnen voorkomen is diep TRIEST.

    het is godsgeklaagd dat zoiets mogelijk is. Ziggo maakt zich er heel simpel vanaf met: ja sorry foutje in het software systeem...U moet maar wachten.

    Inmiddels heb ik weer alle services met een minpuntje...dat mijn oude vaste nummer NIET terug kon krijgen. Ja jammer dan.....doe dan maar een nieuw nummer.!!!!!!!!!!!!

    En als klap op de vuurpijl mag ik mijn Motorola Modem ook nog terugsturen op MIJN kosten. MAW geen antwoordnummer.....een oud antwoord nummer dat ik via internet gevonden had in Roosendaal schijnt niet meer in gebruik te zijn. Dus daarheen terugsturen heeft weinig zin.

    Ja daag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ze bekijken het maar.....ze kunnen de rekening voor dat modem naar mijn nieuwe adres in Argentinie sturen....Ik wens Ziggo veel succes bij het innen van de kosten!!!!! LOL

    Ziggo.......BEDANKT!!!!

    Johan
     
  2. Tjeetje wat een ellende allemaal.

    Troost je, je bent niet de enigste die door de helpdesk van Ziggo vierkant in de maling genomen wordt:roll:

    Ik heb ook een brief geschreven dat ik geld terug wil, nadat wij al maanden!!!!!! niet de juiste snelheid hebben en zelfs 3 weken geen telefoon en internet hadden.

    Moet nog steeds antwoord krijgen. Het innen van geld gaat ze ontzettend goed af, nu de rest nog zoals klantvriendelijkheid, accuraatheid e.d.

    Ik wens je veel succes met je emigratie!!
     
  3. Nou heb ik ook zo mijn ervaringen gehad met Ziggo, maar om nu gelijk te emigreren..... :p ;)

    Nee zonder gekheid, dit is toch wel weer zo'n typisch Ziggo verhaal zeg. Te belachelijk voor woorden. Het is trouwens ook de eerste keer dat ik hoor over het daadwerkelijk terugsturen van een modem. Ik heb hier een kast vol met oude modems/routers en aanverwante zaken uit mijn kleine 10 jaar ADSL tijd en daar is er nog nooit een van teruggevraagd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina