1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ETTHOME Gebruikers worden ZEER benadeeld

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door rbouwm, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zou inderdaad best kunnen dat het in de hele gemeente Boxmeer gaat behalve Boxmeer(5831xx) zelf. Overloon zou dan moeten kunnen. Als het in V-beek kan dan ook in Overloon.

    Jammer dat wij in Boxmeer opgescheept blijven zitten met het "geweldige" ETTH met z'n fantastische internetbellen !!! :evil:

    Hoop toch dat daar snel verandering in komt !



    Ben wel benieuwd hoe het in Overloon afloopt

    Laat maar een keer iets horen !


    Groeten uit Boxmeer




     
  2. Het zijn nog een stuk of 7-8 wijken in Boxmeer zelf die niet aangesloten zijn op Docsis apparatuur. Alle omliggende kernen zijn zowel op Docsis als op EttH aangesloten.
     
  3. dat zou ik ook wel willen...
    hoe heb jij besteld? via ZIGGO site staat er dat het niet leverbaar is
    voor 5831
     
  4. Is er nog voortgang bij de bestelling alles in een

    Hoi Edwies,

    Is er al wat voortgang in jou bestelling bij Ziggo alles in een pakket?.
    Ik hoop toch op een versnelde doorbraak hier.
    er zijn best veel gezinnen die overwillen stappen naar alles in 1 maar dat in de wijk 5831 nog niet kunnen.
    gr:cool:
     
  5. van etth naar alles in 1 van ziggo

    Ja, ik heb toevallig vandaag nog met Ziggo gebeld. Het staat voor 8 september ingepland. Volgens de helpdesk, deze is wel op fatsoenlijke tijden bereikbaar zelfs in het weekend, loopt alles zoals het moet.

    Het kabelmodem wat nu geleverd wordt bij de bestelling van een alles in 1 pakket is geschikt voor docsis3.

    We wachten 8 september af en ik zal jullie dan wel meedelen hoe de overstap is gegaan.

    Edwies
     
  6. van etth naar alles in 1 van ziggo

    Oja, Oranjebird, ik zit niet op postcode 5831 maar op 5825. Hier moet het volgens de postcodecheck op de site van Ziggo leverbaar zijn.

    Edwies
     
  7. Laatste update na een lange stilte :):

    Maandagavond, 31 augustus is er een eerste bespreking geweest met Ziggo aangaande de problemen van EttH in Boxmeer. Besproken zijn de achterstand van de techniek waardoor een voorsprong die we hadden, nu belemmerend werkt, de alles-in-een mogelijkheden voor klanten in Boxmeer, het buitengebied, en het plan van aanpak voor verbetering.
    Aanwezig waren 3 managers van Ziggo, wethouder Jos de Graaf, Ronald Bouwmans uit Boxmeer, en Antoinette Visee en Jos Tamminga uit Vortum-Mullem.
    De bespreking is als zeer verhelderend ervaren, en we hebben in ieder geval gehoord wat de problemen zijn en hoe daar aan gewerkt wordt.
    Afgesproken is om volgende maand met een communiqué naar buiten te komen waarin e.e.a. uiteengezet wordt, in samenspraak met de werkgroep EttH Boxmeer.
    Voor deze werkgroep moeten wij een draagvlak creëren, dus heeft u te maken met etthome/ziggo in de gemeente Boxmeer en affiniteit met hun producten en of klachten, laat het mij dan even weten.
     
  8. Dit klopt helemaal..

    Ik wacht al maanden op het nieuwe Docsis 3.0 modem, en als die binnen is kan mijn tv kaartje pas geactiveerde worden volgens verschillende helpdesk medewerkers... dus al maanden geen tv :x

    Terwijl de meesten al in april hun modem ontvingen...
    Het is nu september en nog niks..
    jammer dat ziggo @home klanten zo behandeld.
    ze kunnen het @home gebied beter terug verkopen aan Essent ofzo als ze er toch niks om geven.
     
  9. Sinds de test fase, een tevreden gebruiker van het Etth Internet (geen bellen) :wink:. Dus ja te maken met, enige affiniteit, en de klacht van meer snelheid!

    Laat maar horen.

    Greetz,
    Wim
     
  10. Hier ook gebruiker sinds de testfase (incl. telefonie). Werk de hele dag met computers en netwerken dus heb in die zin wel enige affiniteit :wink: Geen klachten over de bestaande internetverbinding. Werkt altijd en erg goed! Bellen iets minder tevreden over. Komt regelmatig voor dat we niet te bereiken zijn. Wil ook gewoon graag (nog) sneller internet :pompom: Als ik iets kan betekenen hoor ik het wel
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina