1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ETTHOME Gebruikers worden ZEER benadeeld

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door rbouwm, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als gebruikersvereniging zijn wij ieg wat verder gekomen dan de HD. Wij hebben de onredelijkheid van deze situatie via ons officiële contact uiteengezet en alvast een luisterend oor bereikt. Hij gaat na binnen de organisatie wat hieraan te doen is. We houden de vinger aan de pols.
     
  2. Fijn, dat is goed nieuws! Ik wacht af :)
     
  3. Ziggo alles in 1 pakket in Overloon

    Hallo,

    m'n vraag is of het alles in 1 pakket van Ziggo wel in Overloon beschikbaar is.:)
    M'n postcode is 5825.
    Volgens de postcode check is het wel beschikbaar maar als ik dit verhaal allemaal lees klopt de postcode check dan wel?
    En op de site van Etthome zie ik geen alles in 1 pakket in de aanbieding.:cry:
     
  4. Indien je nu internet hebt van Ziggo en geen etthome, en de postcode check zegt dat het kan, is het geen probleem. Etthome heeft iddd geen alles in 1 pakket, dus dan krijg je de gewone Ziggo variant.
    Het kan idd zo zijn dat in Overloon wel beide varianten leverbaar zijn, zoals ook in een aantal wijken in Boxmeer.
     
  5. alles in 1 pakket Ziggo in Overloon

    Okay bedankt,

    ik heb nu nog adsl (KPN) maar ik kan maar max 8Mb halen, helaas geen 20MB.Ik lig te ver van de centrale af.:cry:

    daarom wil ik graag het alles in 1 pakket van Ziggo.
    B.v. het plus of extra pakket van 20Mb of 50 Mb.
    maar ik heb in het huis de Etthome aansluiting daarom begon ik te twijfelen of het technisch wel allemaal kan.
    Niet dat ik dan KPN opzeg en daarna het niet mogelijk is om het alles in 1 pakket te kiezen omdat het technisch niet mogelijk is vanwege de Etthome aansluiting?

    Als ik de postcode check doe::)beschikbaar:)

    ik ga maar 'n keer bellen naar Ziggo.
    kijken of ik iemand van de technische dienst kan spreken hierover.
     
  6. hoe kom je er van af?

    Hallo,
    wij zijn er twee jaar geleden ook ingetuind...
    Als het werkt is het prima; op de irritante echo op de telefoon na. Maar het werkt te vaak niet.

    De laatste storing begon donderdag 4 juli en pas op maandag 8 juli (na een telefoontje met de helpdesk) kwam een storingsmonteur. Mijn buren hadden de storing vrijdagochtend gemeld, maar blijkbaar was dat niet de moeite waard om meteen iemand te sturen..

    Ik vind het belachelijk dat je mensen serieus vier dagen zonder telefoonverbinding durft te laten zitten als provider. Internet kunnen we nog wel even zonder, maar telefonie.... Ik irriteer me ook aan de helpdesk structuur: als ik zaterdag de ziggo helpdesk bel, krijg ik als antwoord: "oh, u bent bij etthome, daar weet ik niks van." Of ik maar met de etthome helpdesk wil bellen, die van maandag tot vrijdag bereikbaar is.
    En als ik daarnaar toe bel, weten ze niks van de telefonische verbinding. Mag ik nog een ander nummer bellen. Wat betekende dat er donderdag 11 juli nog een monteur door de straat liep..
    Ik krijg drie facturen voor drie diensten via hetzelfde snoertje. Alledrie facturen met hetzelfde logo van Ziggo.

    Ik zie elke keer bij "extreme" nederlandse weersomstandigheden de telefonie en internetverbinding uitvallen: te nat, te koud, te warm, onweer. Whatever.

    Uiteraard weet ik dat we heel goedkoop zitten: 36.95 voor kabel, telefonie en internet. Kabel doet het eigenlijk altijd, maar ik vind het heel vervelend dat telefonie zo vaak uitvalt. Graag zou ik de betrouwbaarheid van de kabel ruilen tegen een betrouwbare telefoonverbinding, zonder echo aub.

    Heeft iemand ervaring met het alles-in-één pakket van Ziggo (niet etthome) hier in de buurt?
    En weet iemand of er betrouwbaarheidsmonitors bestaan; ik wil graag van te voren weten hoe vaak er storingen zijn gemeld en hoe snel ze zijn opgelost.
     
  7. Heb zelf voorheen in Bergen altijd alles in 1 gehad, maar de echo op de telefoon is er altijd al geweest en ik weet niet of dit inmiddels is verbeterd.
    Ik weet dat de gebruikersvereniging al enige tijd bezig is om de helpdesk knowledge en bereikbaarheid te verbeteren, maar weet niet in hoeverre Ziggo daarover al toezeggingen heeft gedaan.
     
  8. Ziggo weer gebeld maar nog niet veel wijzer geworden.

    Citaat van de worklog:
    "Naar aanleiding van ons telefonisch contact ben ik nog gaan informeren bij een senior collega die op het project zit van Communicatie ETTHome. De collega melddedat hij per mail is geinformeerd over de toekomst van de vijf genoemde ETTHome gebieden en dat het project is verlengt met een jaar tot nu toe hooguit.Ter gemoedkoming zitten er wel tarief-verlagingen aan te komen maar de zekere feiten kon ik nog niet los krijgen.
    Ik zal als individu voor u persoonlijk dit process in de gaten houden en nog extradruk uitoefenen.
    De reden van verlenging heeft te maken met netwerkcapaciteit waarvan ik de details ook nog niet weet of mag weten. Wat ik wel weet is dat dat de technische reden is waarom het nog niet omgezet kan worden en dat mijn collega's van de verkoop dit hadden moeten controleren. Zij zullen hier over bericht worden en mijn senior collega zal dit verder gaan oppakken."
     
  9. Boos!

    Ik kwam op dit forum na het zoeken van ETTH lotgenoten.
    Zit ook in het verdomhoekje 5831.
    TV gaat altijd prima, maar internet en telefonie zijn onbetrouwbaar.
    Kan ook niet overstappen naar Ziggo alles in 1.
    Als er acties worden opgezet dan noteer mij maar. Ik doe mee. het is van de zotte dat ze ons gelokt hebben met een gratis abonnement en als er eenmaal voor betaald moest worden laten stikken. Het ergste vind ik de monopoliepositie van Ziggo. Je kunt geen kant op. Op de barricaden zou ik zeggen. Of ze maken het geheel aanvaardbaar (betrouwbaar en snelheid) of ze bieden een alternatief. Kunnen we niet met z'n allen de afschrijvingen van de bank laten storneren? Ze leveren immers geen fatsoenlijk product, terwijl ze dat wel beloven?
    :no:
     
  10. bij deze count me ook in bij de 5831 club! :pompom:

    als er iets ondernomen gaat worden help ik graag mee!

    zit in een nieuwbouwhuis en hier is inderdaad niks beschikbaar dan etth...

    dus mijn steun hebben jullie zeker!!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina