1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ETTHOME Gebruikers worden ZEER benadeeld

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door rbouwm, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In een wijkcentrum dat zowel voor Docsis als Etth geschikt is, zit allerlei extra apparatuur, om beide systemen te scheiden, die weer voor extra ruis zorgt. Hierdoor is de C/N / SNR in een gecombineerde wijk standaard al 6-8 dB slechter dan in een gewone Docsis wijk, en zorgt de minste of geringste 'zooi' van een klant al direct voor een desastreuse daling van de SNR, terwijl er in pure Docsis wijken vaak nog wel marge is om de eerste klap op te vangen.
     
  2. @tja

    Slechte snr door etth pure onzin ! dit geloof je zelf toch niet hoop ik....

    In het wc zitten filters en verdelers voor de upstream en downstream
    Hier komt echt geen ruis uit anders zou ik dat vroeger toch eens gemeten moeten hebben...Het downstream signaal loopt idd door de node maar dit geeft echt geen ruis...

    De ruis komt uit de verschillen van producten dus bijv koper en zilver of met andere legering en niet te vergeten de ontkoppeling van stroomkoppel filters dit is een belangrijke factor!
    Het aktief maken van alles maakt alles veel kwetsbaarder want zelfs bij sommige klanten die nu vod hebben die hebben ook de hele binnen install.. erachter hangen!wat dus achter een retour versterker zit dit word dan ook nog eens versterkt (nog meer ruisssss)
    Dus als die klant op bijv 50.5 mhz een signaal zou produceren dan ligt er de hele wijk uit en als je pech hebt zelfs meerder als er meerdere wijken geclustert zitten!

    dus....
     
  3. Count me in, 5831,


    Tijd voor iets nieuws wat wel goed loopt en gesupport wordt.
     
  4. mail komt niet aan (etthome)

    Heb ik dat alleen???
    regelmatig komen mailtjes niet bij mij aan
    Heel irritant want je vertrouwt inmiddels op dit medium.
    Probleem bekend??????????
    Ik ga morgen ook de helpdesk maar eens bellen.
     
  5. marc75

    marc75 Forum Member

    hoi,

    je zou ook eens kunnen proberen om ja antispam-niveau aan te passen. standaard worden spam-mails niet doorgelaten. Maar ik heb het wel eens gehad dat mails (zelfs mail afkomstig van andere ett-gebruikers!!) onterecht als spam gemarkeerd werden.

    via de webmail-instellingen kun je dit aanpassen zodat spammails alleen gemarkeerd worden als spam en niet automatisch verwijderd worden.
    dan zie je tenminste welke mails er als spam aangezien worden.

    ik hoop dat dit helpt.
    laat eens weten of dit het probleem oplost

    Marc
     
  6. hoelang nog?

    Op 26 oktober schrijft rbouwm :
    En ook daarvoor hebben wij ons hardgemaakt. Houdt je brievenbus in de gaten, want hier wordt iets aan gedaan!!! :pompom::pompom::pompom::pompom:

    We zijn ruim een maand verder, maar nog niets in de brievenbus. Ik snap niet dat er geen openheid kan zijn. We worden zo toch aan het lijntje gehouden?
     
  7. Dat klopt idd, kan niet anders zeggen. We gaan maar weer eens zelf aan de bel trekken ;-)
     
  8. Het lange wachten voorbij?????

    Hoi Rbouwm,

    Ik kreeg vandaag een super kleurenfolder van ZIGGO alles in een in de bus vallen. Is dat het schrijven wat jij bedoelden van dat we van Ziggo een schrijven zouden krijgen binnenkort?

    ( ga ik proberen me aan te melden krijg ik wederom te lezen :x :no:Alles-in-1 pakketten zijn nog niet leverbaar op je adres, hou mij op de hoogte.
    Ik snap er geen pepernoot meer van. Wie nog wel?:?:
     
  9. Ziggo folder Boxmeer

    Hallo,

    Deze week een monteur van Ziggo aangesproken. Hij stond met een Ziggo-auto bij ons in de straaten was aan het werk in de auto met 2 laptops.

    Hij vertelde mij, dat er in februari gestart gaat worden met het ombouwen van het oude systeem naar de nieuwe Ziggo. Rond de zomervakantie zou iedereen in Boxmeer gebruik moeten kunnen maken van alles in 1, volgens de planning. Dat zou vorige week door het hoofdkantoor besloten zijn. Maar door wederom het huis aan huis verspreiden van de folder alsof alles hier mogelijk is, lijkt Ziggo niet van zijn eigen fouten te kunnen leren. Na de vorige reclamecampagne was ik ook al bijna overgestapt, totdat bleek dat het bij de buurman niet mogelijk was, ondanks uitgebreid doorvragen ivm scepcis van zijn kant. Maar toen was zijn andere abbo al afgekoppeld...

    Samenvattend blijft de vraag aan Ziggo: Wat is het plan en de planning mbt alles in 1 voor heel Boxmeer?

    lucsax
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina