1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tegen mij hoef je dat vingertje niet te gebruiken. Nu word je persoonlijk 'geraakt' door de levering van een modem die tot en met 31 augustus kan komen. Beetje kinderlijk om Ziggo daarvan de schuld te geven. Je bent van te voren op de hoogte gesteld.

    Je weet toch dat het tot 31 augustus kan duren? Sjonge jonge... En straks het modem binnen en dan is alles weer paas en vree :schater:
     
  2. :schater: Hahaha, zeker nooit van het spreekwoord "Geduld is een schone zaak" gehoord, om dan gelijk te roepen "BAH! *** provider", dan stap je toch gewoon over, zijn wij van dat boeh geroep af :schater:.

    Ik heb het mailtje ook gehad op 03-08 maar het modem is ook vandaag nog niet geleverd. Hij komt echt wel hoor (we blijven hopen :pompom:) alleen een klein beetje geduld opbrengen is voor sommige mensen vrij moeilijk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2009
  3. Mmmmmmmmm waarom sturen ze dan een mailtje dat je de modem binnen een paar dagen kan verwachten?

    De mail van 3/8

    Geachte heer, mevrouw,

    U heeft van Ziggo een e-mail ontvangen met het goede nieuws over de verhoging van uw internetsnelheid.

    Uw nieuwe snelheid is zo hoog, dat u hiervoor een speciaal nieuw modem nodig heeft. Met dit nieuwe modem bent u klaar voor de toekomst.

    U kunt binnen enkele dagen een pakket met het nieuwe modem thuis verwachten. In dit pakket treft u de activatiecode aan, zodat u het modem zelf kunt aansluiten. Binnen enkele eenvoudige stappen kunt u dan gebruik maken van uw nieuwe snelheid van 50 Mb/s
     
  4. Sinds de DOCSIS 3.0 onderhoudswerkzaamheden een paar maanden geleden is de verbinding slecht. Eerst lag de hele buurt er 2 weken volledig uit en sindsdien treed er permanent packetloss op naar de gateway =>.hevig fluctuerende snelheid. Ook valt de verbinding elke dag een paar keer weg (modem transmit power level zakt inelkaar). Mijn hoop is dus gevestigd op het nieuwe modem! (helpdesk is waardeloos)
    Voorheen 8 jaar een goede verbinding gehad... ook toen `Ziggo` zo slecht in het nieuws kwam.
     

  5. Ah Stumperd :lol:

    stum┬Ěper, stum┬Ěperd de; m,v -s iem die medelijden verdient :oyeah:
    synoniemen: dopper, drommel, schlemiel, sloeber, stakkerd, stumper, stumperd, sukkel, sukkelaar, ziel, zielenpoot :schater:

    Een klein beetje geduld :wink:, dan komt het echt wel goed.
     
  6. Tja, distributie is inderdaad niet het sterkste vak, maar zoals al gezegd, geduld is een schone zaak. Het is nog geen eind augustus. Er zijn zelfs mensen die nog helemaal geen mail hebben gehad.

    Ja dat snap ik, en het is zeker balen als het niet werkt zoals het hoort, maar heb je ooit van een gegronde klacht gehoord? Compensatie? Dat geven ze zeker als je met bewijzen komt. Hier zo vaak gebeurd.
     
  7. Er valt hier en daar te lezen dat sommigen het modem enkele dagen na de mail ontvangen, anderen na een week of na 10 dagen nog steeds niet. Ook dat het modem eerst arriveert, en daarna pas de mail. Ik heb vandaag die mail ook ontvangen, ik hecht er niet zoveel waarde aan. Er zit toch enige structuur in die mailtjes, ik ontving hem hier in Utrecht om 10:43, kennis in Soest om 10:44.
     
  8. Ze hebben een paar weken geleden een nieuwe kabel naar de wijk aangesloten en sindsdien is de verbinding super.
    Haal nu 24/7 een maximale download van 20Mbps :pompom:
     
  9. Ik heb het modem al een paar weken, en nog helemaal geen emailtje daarover ontvangen :frons:

    En om nog watolie op het vuur te gooien: Ik heb gehoord, dat Ziggo niet voor alle A-i-E-extra abonnees de deadline van 31 augustus zal halen. En voor de andere abonnees kan het nog wel wat langer duren (zie o.a. maar eens hier).
     
  10. Ach, ik ken het gevoel wel. Je wilt graag iets hebben, en het komt maar niet. Daar word je een beetje wanhopig van en ga je uit verveling maar een beetje posten op diverse fora. Ik heb het zelf altijd bij hardware, staat de levertijd op 3 tot 7 dagen. Heb je na 3 weken nog niets. Dat had ik met mijn gtx295, maar toen hij er eindelijk was, was ik zo blij als een kind. Ik heb dus zelf ook het mailtje gehad, maar ik ben meer benieuwd of mijn HD-receiver morgen arriveert, zoals te zien bij mijn ziggo. Ik ga er niet direct van uit.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina