1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Die ervaring had ik ook al gisteren, het "blaast als un aachtelukke", om het ff plat te zeggen. Lekker hoor die snelheid. Als ik dat vergelijk met mijn oude ADSL Comfort. En het leuke is dat ik er nog minder voor hoef te betalen ook :thumb up:, dat is wel niet het belangrijkste maar wel erg prettig.
     
  2. Tgaat ook zeer makkelijk he :) eventjes modem aansluiten 20 min wachten (ook al branden alle 4 lampjes) computer aanzetten en in Internetexplorer openen hoppa inlogscherm ene ping pong hij doet het :O.

    Geeneens en helpdesk nodig gehad.

    Hulde aan ziggo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  3. Kom maar op met de volgende verhoging :oyeah::thankyou:
     
  4. Hoi,

    Nou dat mag inderdaad ook wel eens worden gezegd, mijn ervaring tot op dit moment, is echt dat het niet alleen kommer en kwel is hoor. Ik ben al jaaaren klant (TV) en ik heb eigenlijk nooit geen klachten gehad.

    Toegegeven, beetje roze bril heb ik wel op, mijn eigen zoon werkt er namelijk [​IMG] [​IMG] [​IMG].
     
  5. Na 3 weken vakantie weer thuis en wat een verrassing....

    geen nieuws van Ziggo, geen nieuw modem, alleen een briefje dat de telefoontarieven zijn veranderd...

    Het is nog geen 1/9.... :wink:
     
  6. Dat is dus de pest aan het hele willekeurig-uitleveren verhaal. Ik neem aan dat Ziggo ergens intern een lijst heeft waarop staat wie wanneer aan de beurt is, maar deze geven ze dus niet vrij. Je komt er dus op z'n vroegst op 1/9 achter als Ziggo de boel weer eens verkloot en vergeten is dat jij ook nog een nieuw modem moet hebben.
     
  7. Hoi,

    Ik heb begrepen dat er een Ziggo uitzendkrachtje continue hier zit mee te loeren. En wie het hardst mekkert zakt steeds verder op de lijst... [​IMG].

    Nee hoor, allemaal gekheid, geduld is een schone zaak mensen.
     
  8. Maakt niet uit of het echt random is of ze me direct onderaan de lijst gezet hebben, ik ben toch als laatste aan de beurt.

    Wel heel dom van Ziggo, er zijn hier zat mensen die de verhoging niets kan schelen en die al wel een nieuw modem hebben, terwijl aan de andere kant mensen zoals ik er geen problemen mee zouden hebben om extra te betalen en dan voorgetrokken te worden bij snelheidsverhogingen. (e.v.t . ook voor een competente help desk)
     
  9. Nadat ik een maand geleden een brief kreeg dat het modem binnen 10 dagen geleverd zou worden heb ik na 2 weken maar eens gebeld, en toen werd gezegt dat ze voor de zekerheid nog maar een extra modem zouden sturen die er binnen 5 dagen zou moeten zijn. na 10 dagen maar weer eens gebeld en toen werd er gezegt dat het oude modem ook de hoge snelheden gewoon aankon, de moed zakte me natuurlijk in de schoenen en heb maar opgehangen. Die dag toch nog een klacht brief gestuurd en kreeg gisteren antwoord, dat de nieuwe modems tussen 1 juli en 1 oktober (dus weer een maand later) verstuurd zullen worden....

    Zucht....
    Het maakt mijn niet zoveel uit iets lang duurt, maar als men je iets beloofd dan ga je er ook van uit dat de belofte wordt na gekomen.
    Bij Ziggo denken ze daar helaas anders over.....:censored:
     
  10. Ik kwam ook bij de post een dikke brief tegen van Glashart

    Misschien een optie???

    Qua prijs maakt het niks uit, dus....

    Ziggo, let op uwen saek... :frons:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina