1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De mail komt idd op het Ziggo adres binnen.
     
  2. Zit ook totaal geen logica in, heb ook net de mail ontvangen dat de nieuwe modem onderwg is.

    locatie: Zevenbergen
     
  3. wachtwoord gevonden net gekeken maar helaas ... nog niets
     
  4. Zit totaal geen logica in de wijze hoe ze de modems verspreiden ?
    Ze hebben nog even de tijd ;)
     
  5. Heb ook het mailtje gehad. :pompom:

    postcode 5236 ( regio DenBosch )
     
  6. er moet toch wel een soort volgorde in zitten op een bepaalde manier lijk mij sterk dat ze zomaar rondsturen door willekeurig iemand te kiezen in het systeem omdat ze dat leuk vinden? er moet eens soort overzicht zijn lijkt mij Ziggo medewerkers op dit forum kunnen het misschien uitleggen?
     
  7. Hoera, modem opgehaald op postkantoor en aangesloten, zie resultaat:

    [​IMG]

    Volgens mij niks mis mee:pompom: Oja, heb een arris ontvangen:)
     
  8. Het is al vaker uitgelegd:
    Er wordt "willekeurig" over heel nederland modems uitgeleverd zodat er niet in 1 gebied teveel modems tegelijk geleverd worden. Als heel veel mensen tegelijk het modem gaan activeren kunnen er in een regio problemen onstaan. Als bij een bepaald percentage mensen het niet gelijk wil werken gaan die de helpdesk bellen en ontstaan daar files. Ook als er monteurs nodig zijn zou het dan lang duren. Daarom is volgens mij gekozen om het zo versrpreid mogelijk te doen in een periode van 2 maanden zodat het geen zootje wordt. Indien ze alle modems binnen 1 week van iedereen opgestuurd hadden was het een technische chaos geworden denk ik.

    Tip voor degenen die binnenkort het modem gaan activeren: Bij veel mensen gaat het activeren de eerste keer mis, er komt dan een melding dat het niet gelukt is en dat je de helpdesk moet bellen. Doe dit niet direct ! Maar druk eerst op de F5 knop van je browser (vernieuwen) en antwoordt "ja" op de vraag of de gegevens opnieuw moeten worden verzonden. Het activeren lukt dan wel.
     
  9. Docsis 3 modem

    Ik heb vandaag een mailtje gekregen met de mededeling dat ik het binnen enkele dagen binnen heb.

    Postcode 1273.
     
  10. Bedankt voor deze handige tip. :thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina