1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Net een mail ontvangen dat modem er binnen enkele dagen is ( Groningen stad ) :)
     
  2. Jep en nergens staat dat je bij de lange goedkope kabel de rest van de instructies gaat vinden.

    Maar daarin tegen kan je ook de helpdesk bellen :) .

    kassa :)

    Wel was het overigens gelukt om via een laptop met linux de verbinding te maken en activeren. Wel vreemd :) ofzoiets :)
     
  3. Als ze toch in de stad zijn..................... (9721)
     
  4. Ubee modem met rood upload ledje

    Ik heb nu het nieuwe Ubee modem 2 weken in mijn bezit en het werkt probleemloos, maar wat wel opvalt is het rood brandende upload ledje.
    Ik heb eerder gelezen dat er meer mensen dit hebben en dat het niet goed zou zijn (wat er dan precies niet goed zou zijn is me niet duidelijk, want de upload lijkt prima) maar wat ik mij afvraag zijn er ook mensen met een extra abonnement waarbij dit ledje wel gewoon groen brand? Als die er zijn, is er dus bij mij iets niet goed, moet ik hier door Ziggo naar laten kijken?
     
  5. oh nee, :shock:
    ik heb vandaag een email gehad van ziggo dat ik binnenkort de nieuwe modem kan vervangen.
     
  6. vandaag ook mail gehad dat het nieuwe modem binnen enkele dagen binnen is.

    Ik heb een linksys wrt 54 gl werkt die goed met de nieuwe snelheid.

    :-P
     
  7. hmmz ik heb vernomen dat er 8 weken vetraging zit bij nieuwe modems:evil::evil:
     
  8. Interessant en verontrustend. Bron?
     
  9. Vermoedelijk de HD gebeld. Zij zeggen daar steeds wat anders, omdat ze het zeer waarschijnlijk gewoon weg niet weten.

    Hier is al eerder en ook vandaag nog gemeld dat er voldoende modems zijn. Ziggo heeft nog steeds een volle maand om iedereen van een nieuwe modem te voorzien. Als je 'm vanaf 1 september nog niet hebt mag je gaan klagen bij Ziggo. ( ben dan benieuwd wat Ziggo dan als oplossing gaat aanbieden, mocht het toch niet op tijd allemaal gaan lukken )
     
  10. Van wie heb je dat gehoord? Officieel van Ziggo ??

    Lijkt mij een broodje aap verhaal. Er zijn volgens Ziggo voldoende modems en er worden nog steeds modems verzonden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina