1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik is blij:applause:

    Nadat gister het activeren niet lukte, krijg ik net telefoon van het thuisfront.

    Alles werkt weer!!!

    [​IMG]

    Denk dat ik niet ontevreden mag zijn :frons:
     
  2. Dat zijn nette snelheden die horen bij het abo enjoy the ride zou ik maar zeggen
     

  3. IEMAND??????????:giveup:
     
  4. Het wordt alleen maar beroerder???

    [​IMG]
     
  5. Ze zijn dan wel op voorraad, me ze kunnen niet allemaal tegelijk verstuurd worden. Je bent helaas niet de enige die op een nieuw modem zit te wachten. Bellen heeft geen zin, je krijgt 'm pas als je aan de beurt bent en wanneer dat is?????? Ieder geval voor 1 september, want dan moet het rond zijn.
     
  6. Is dat met draadje???
     
  7. typos verbeteren


    Polmen op een 54G adaptor is het meer een droom dan werkelijkheid om (constant) hoge internet snelheden te halen, als je van de N snelheid wilt genieten zul je een ander adapter moeten gebruiken.

    Daarbij hou rekening dat je met deze sitecom bij de volgende snelheidsupdate tegen de beperking aanloopt (ik snap echt niet dat ziggo deze router aanbeveelt bij Alles in 1 Extra).

    Een N adapter zal waarschijnlijk wel voor verbetering zorgen maar je atheros ar5b91 is een 54g adapter.

    Ofwel je sitecom router ondersteund het N protocol maar je adapter niet dus functioneert die router op dat moment als 54g router (het beste is om alle 54g adapters te vervangen door N adapters anders moet de router in mixed mode werken en haal je ook niet het optimale uit een N router.

    Hoop dat het laatste wat meer duidelijk maakt
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2009
  8. Ik heb hetzelfde probleem, althans met die lampjes. Ziggo helpdesk gaf aan dat de upstream van de modem te hoog is waardoor hij in een reset springt en vervolgens de verbinding kwijt raakt. (buffers die vol gaan lopen etc)
    Ik heb elders gelezen dat dit soms veroorzaakt wordt door slechte verbindingen in het overnamepunt.

    Vanavond heb ik nu gepland staan om het overnamepunt te gaan verplaatsen naar de meterkast (nu nog in woonkamer die verder weg ligt van de ingang in de kruipruimte dan de meterkast) en daardoor misschien een storing in de verbindingen vóór het overnamepunt, (maar nog wel in mijn huis :wink:) te verhelpen.

    Dat rode uploadledje is volgens de Ziggo man niet goed. het hoort allemaal groen te zijn, al dan niet knipperend.

    wordt vervolgd..

    U[date / edit:

    Kabeltjes getrokken (dikke Hirschman kabels), alle netjes en dubbel gecontroleerd aangesloten. Tv werkt perfect, Ubee modem nog steeds rode upstream led :cry:
    Morgen naar weer HD bellen en een afspraak maken. Dat resetten wordt vervelend :wink:


     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2009
  9. Was stomverbaasd !
    Kreeg hem vandaag ook binnen...ZONDER een van te voren aangekondigde e-mail gekregen te hebben.

    :applause::applause::applause:
     
  10. Lijkt me ook sterk, alsof Ziggo er nu opeens achterkomt hoeveel abonnees ze hebben :-P
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina