1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwste driver geinstalleerd, in de router staat alles op automatisch , dus ook N mode :applause:
     
  2. Maar ondersteunt je computer/laptop ook die N-mode en gebruikt hij dat ??

    Want als je normale 54Mbit mode gebruikt, kom je netto niet boven de 25Mbit via WiFi meestal. Dus ook bij een supersnelle router moet de laptop ook die zelfde mode ondersteunen om het te kunnen gebruiken, anders werkt de router gewoon in de trage standaard 54Mbit (of lager als het signaal minder sterk is) mode. Kijk eens in de status van je draadloze interface op de PC welke mode/speed gebruikt wordt.
     

  3. Hij staat inderdaad op 54Mbit, maar als het goed is moet hij hoger ondersteunen, ik weet niet hoe ik dat veranderen moet:no:

     
  4. Net eens gebeld en kreeg te horen dat er een tekort is aan modems en dat er bij besteld moest worden. Kan dus nog wel een paar weken duren voor de oude abonnees de 50mbits hebben
     
  5. Inderdaad zal wel een tijdje bruikbaar zijn Wan 2 Lan snelheid van 145mbit maar persoonlijk adviseer ik dan een DLink Dir-655 kost ongeveer hetzelfde en gaat tot 257mbit heb je een groter budget kijk dan naar de 825/850.
    Maar ja zo heeft iedereen z'n voorkeur, alleen hou ik er niet van om mensen zogenaamd "het meest bestelde router" in deze forum aan te bevelen, waarop is dit gebaseerd?
     
  6. zou wel weer een blamage zijn voor ziggo, ze weten toch hoeveel abbonees ze hebben die een nieuwe modem nodig hebben!!:no:
     
  7. DE HD weet ook niet wat ze moeten zeggen, denk dat er geen tekort is aan modems. Ze weten gewoon niet wanneer ze het modem kunnen leveren. Omdat het willekeurig is. Ik heb nu al 4 verschillende antwoorden gehad. Dus HD weet het gewoon niet. Dus denk niet dat er een tekort is.
     
  8. Er zijn geen tekorten.

     
  9. waarom werd mij dat dan via de telefoon doorgegeven vanochtend en kon het nog wel 2 tot 3 weken duren voor wij aan de beurt zijn
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina