1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Net nogmaals gebeld met de helpdesk, de administratie. Alles stond verder goed in het systeem. Ik zal toch maar moeten wachten tot de monteur langskomt... Gelukkig heb ik mijn oude abonnementje nog lopen tot 22 augustus, alleen een beetje jammer dat de telefonie het niet meer doet.

    Ik kan gelukkig wel alle gemaakte kosten declareren bij Ziggo, maar eerst zien dan geloven...
     
  2. Vrijdagavond 18.45 uur TNT staat voor de deur.
    De Touchstone!!!!
    19.30 uur geactiveerd en werkt als de brandweer. Heel simpel.
    Compliment voor Ziggo, mag ook wel eens.

    [​IMG]

    :applause::frons::thumb up:

    Groetjes,

    Cees
     
  3. @Funkyred,

    Nope, doet het niet. Ik heb vanmiddag tussen 16:30 en 19:00 geprobeerd mijn lapper aan de praat te krijgen. Helaas zonder resultaat.
    Echt alles geprobeerd; met en zonder router, modem herstart, handmatig IP, firewall, netwerkadapters enz enz enz.
    Geen idee waarom ik alleen "lokaal internet" krijg.

    Het modem van Orange aangezet en hop, meteen online.....ohne worte.
    Mijn vrouw zet haar laptop aan en kan meteen kiezen tussen het netwerk van Orange en Ziggo. Beide functioneren, terwijl zij naast mij zit.

    Ben wel een beetje ten einde raad. :giveup:
     
  4. Als je in 1 gebied plotseling iedereen een ander modem gaat geven en je weet van tevoren dat er een bepaald percentage mensen het modem niet online krijgt en hulp nodig heeft van de helpdesk in die regio en van monteurs in diezelfde regio is het vragen om problemen omdat die allemaal tegelijk in dezelfde regio ontstaan waar dan te weinig mensen zijn om het op te lossen. Vandaar dat het verpreid over het hele land gedaan wordt lijkt me.

    Technisch en logistiek is het onmogelijk om het omwisselen van de modems in 1 dag te doen, dat duurt blijkbaar 2 maanden.

    En klagers krijg je altijd, ook als Ziggo de datum op 1 september gezet had en al vanaf 1 juli was gaan uitleveren, wat hetzelfde is als wat ze nu doen: klanten informeren dat ze vanaf 1 juli tot 1 september een modem kunnen verwachten en daarna de nieuwe snelheid hebben. Dat maakt dus helemaal niets uit......
     
  5. En zo is het maar net.

    Vr. gr.
    Internetter.
    (ook nog in afwachting van.....)
     
  6. Ook hier nieuwe modem, helaas arris.

    leek in begin leuk:
    [​IMG]

    tot na 10 min hij terug klapte naar originele speeds voor modem wissel:
    [​IMG]

    Morgen maar eens bellen
     
  7. Docsis 3.0 modem

    @ Anotheruser,

    router er tussen gezet? Had ik ook.

    Nibble
     
  8. Uiteraard moet je jezelf er van verzekeren dat de doorvoer snelheid van je router hoog genoeg is om de 50 Mb/Sec (en straks meer) aan te kunnen. Dit is allemaal te vinden op de site van de fabrikant van je router. Ziggo heeft al een router geselecteerd die wel de doorvoersnelheid aan kan die je daar ook kunt bestellen, kijk daarvoor maar even op de site van Ziggo. Uiteraard is dit een optie...
     
  9. Is er niet een lijst van routers die 100mb plus snelheden aan kunnen, ik ben Apple fan en ben van plan een Airport Extreme te kopen ipv m'n oude linksys, maar kan niet vinden wat de max throughput van de wan port is, behalve dat ie 1Gb is (maar dat zegt niet allles)

    Thanks alvast
     
  10. Die helpdesk is alleen nodig als Ziggo iets verkloot. Dus als ze gewoon netjes hun werk gedaan hebben dan zal er geen extra druk op de helpdesk komen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina