1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. eigenlijk best een beetje (boel) bullshit, vanaf 1 juli en dan modem tussen 1 juli en 31 augustus versturen, beetje (erg) jammer :censored:
     
  2. Tienduizenden modems omwisselen, is op zich al een behoorlijke logistieke operatie die niet in een week kan, verder heb je dan altijd een bepaald percentage wat niet in 1 keer werkt en waar de helpdesk aan te pas moet komen en bij sommigen nog een monteur. Dat wil je ook niet in 1 week stoppen omdat die kanalen dan ook verstopt raken. Vandaar dat op de Ziggo website en in de andere informatie ook staat dat de omwissel periode tot eind augustus duurt. Zo'n omwissel operatie kost gewoon de tijd die er voor staat als je het goed wilt doen, hoe vervelend dat ook is voor de mensen die ongeduldig zijn.
     
  3. Docsis 3.0 modem

    Woensdag 22 juli j.l. modem gekregen :oyeah:. Direct aangesloten. Het werkt prima, alleen via de (niet draadloze) router haal ik de 50 Mb/s download niet. Hij redt het maar tot 22 Mb/s. De upload gaat tot 4,8 Mb/s. Dat is wel goed. Nadat de router er tussenuit was gehaald was de download wel goed, plm. 48 Mb/s.
    Wat voor router moet ik plaatsen om wel de goede snelheid te halen?
    Nibble
     

  4. ik dacht als je nieuwe modem krijgt je wordt ingelicht mail ofzo blijkbaar dus niet
     
  5. Ik kreeg gister een email dat binnen enkele dagen het nieuwe modem kon verwachten, bleek echter de volgende dag al te zijn, pakketje gemist, morgen niet thuis. nu maar afwachten tot maandag (dus alsnog enkele dagen...)

    @ Barfman wat voor snelheid haal je nu dan?
     
  6. Daar is al heel veel over geschreven in dit forum. Lees het forumdeel over routers eens door en als je dan nog vragen hebt post deze vraag dan daar nog een keer.
     
  7. Aan de hand van jouw gegevens die je doorgeeft lijkt me de verbinding naar Ziggo ook niet goed, dat maak ik op uit het feit dat 'upstream' rood brandt. Denk dat je hier zelf weinig aan kunt doen en het toch aan een monteur van Ziggo over moet laten hoe vervelend dat ook is.
     
  8. kan je ook eerder bedenken, voordat je snelheid gaat verhogen en reclame gaat maken modems omwisselen ;)
     
  9. Het is op zich al vervelend dat vele onder ons geen geduld hebben. Jullie moeten toch maar eens proberen na te gaan wat voor een organisatie het is om alles voor elkaar te krijgen, al die MoDems versturen en de oude weer innemen, dit alles via TNT-post. Het is écht een hele logistieke operatie waar heel goed over nagedacht is. Ik heb ook moeten wachten, ja en? Er komt geen bloed uit en je hebt gewoon verbinding en kunt internetten etc. Waarom die haast? Het komt echt in orde, daar ben ik van overtuigd.
     
  10. Tsja....

    Ik denk dat het niets uitgemaakt had, als er nu reclame gemaakt werd dat het in september voor iedereen was ingegaan hadden mensen boos geweest dat hun buurman de snelheid al eerder hadden dan zijzelf. Nu gebeurt hetzelfde.

    Als mensen gewoon eens aannemen wat Ziggo verteld heeft namelijk "De snelheid wordt vanaf 1 juli verhoogd, het kan tot eind augustus duren voordat dit bij jou ook gebeurt is"....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina