1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Laat Ziggo dan weten of ze op schema liggen of niet. Ik ga er maar vanuit dat ik, net zoals met de smartcards, als één van de laatste aan de beurt ben.
     
  2. Afgelopen donderdag emailtje gehad van ziggo en zaterdags het modem ontvangen, dus het gaat goed. Heb de indruk dat ze op schema liggen.:pompom:
     
  3. hier nog steeds nits geen modem het is bekant al augustus:no::no:
     
  4. En dus nog steeds geen 31 augustus! Kan je wel boos zijn, maar dat recht heb je pas na 31 augustus.
     
  5. Tja afwachten maar maar zo ik zie gaat het lekker rap met verspreiden:pompom: er komen steeds meer mensen die hem hebben ontvangen:giveup:
     
  6. Daarom... men weet tussen welke data de modem kan komen, dan moet men niet zeuren hoor. Tuurlijk wil iedereen 'm zo snel mogelijk hebben. Maar kom op zeg... leer omgaan met teleurstellingen!
     
  7. Bah

    Ik ben een nieuwe klant (Voormalig @home gebied)
    Mijn Alles in 1 extra was opgeleverd op 10 juli
    Had echter nog geen hardware binnen van Ziggo op 10juli
    Dus heb een modem gezocht zodat ik iig internet had, een motorola surfboard.
    En verdraaid het werkte idd.

    14 Juli komt me pakket binnen.
    Met hierbij het Ubee modem.

    Nou modem omgeruild en gewacht tot het online ging, modem ging netjes online, maar helaas GEEN dhcp lease van onze vrienden van ziggo, en dus ook geen mogelijkheid tot activeren.

    HD gebeld, meneer geeft u mij het mac adres maar dan activeer ik het wel.
    Zo gezegd zo gedaan, maar de HD miep kon het ook niet activeren.
    Ik vraag of ik de motorola er weer terug aan mocht zetten.
    Nee dat mag niet meneer, u dient gewoon te wachten.
    ik : Maar, ik ben nu gedwongen offline
    Meneer het word doorgezet naar de TD, hier moet u gewoon op wachten.
    Dit kan 48 uur duren...... :/

    Na 36 uur zelf gebeld, ow nee meneer, de TD heeft het geweigerd te behandelen omdat er een foutcode miste, maar die heb ik nu voor u toegevoegd, en ze zullen het nu voor u nakijken.
    OK kan gbeuren, mag ik dan me oude modem er terug aanhangen?
    Neen meneer dit mag niet.

    Na 24 uur word ik gebeld door de TD (2e lijns HD), ook deze kon niks voor me doen, en het word doorgezet naar de 3e lijns (communicatie officier).
    OK great , leuke wanboel ziggo, maar mag ik dan het oude modem terug eraan hangen ?
    Nee meneer niet doen.

    :/

    Nu is het zondag, en ik was het doodmoe, heb gewoon het oude modem terug gehangen en heb dan weer gewoon internet.
    Ik ben dus al 5 dagen gedwongen offline geweest, vind het wel goed met die bijeengeraapte getrainde aapjes daar op de HD.

    Nog ff en ik ga gewoon per ongeluk op die Ubee staan, dan is hij tenminste echt STUK, en krijg ik misschien een nieuwe

    Tevens is het zo dat de 2elijns mij aangaf dat er VEEL problemen waren met de ubee modems..... :/
    Roep ze dan pvd terug en lever wel werkende modems uit :/


    sorry ik moest even ranten
     
  8. Maar waarom mag je het oude modem dan niet terug plaatsen van de helpdesk?
     
  9. Omdat ze dan het probleem niet kunnen oplossen met het ubee modem :X

    Maar ik zei al, uhmm wat maakt dat uit dan op een Zondag, op Zondag werken 2e en 3e lijns niet....

    Nee meneer u moet dat modem eraan laten


    Aan me reet.... en dan nog een dag zonder inet :X
     
  10. Dit probleem is er ook met Arris, dus lijkt me sterk dat het aan het modem ligt... zal toch echt mat signaaldoorgifte te maken hebben
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina