1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gister per post een brief met nieuwe activatie codes gekregen en uitleg dat mijn huidige modem vervangen moet worden. Vandaag al pakketje gekregen met het nieuwe modem (Ubee EVM3200). :grin:

    Heb 'm nu aan de praat en ik ben erg tevreden over mijn nieuwe snelheid!

    [​IMG]

    :applause:
     
  2. Het lijkt erop dat ze zijn begonnen met uitdelen in de meest afgelegen uithoeken van het land. :wink::cool::rolleyes:
     
  3. Zit hier 8831 ook nog te wachten ik hoop dat hij snel komt!:lol:
     
  4. nee hoor,
    Hier tegen de belgische grens aan ook nog niets
    En als ik links lig hoor ik duidelijk vlaams
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/31.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  5. Ik was er eerst bang voor.
    Maar het klopt wat je schrijft.
    Zojuist een email ontvangen van Ziggo:

    Geachte heer, mevrouw,

    Kort geleden heeft u van Ziggo een e-mail ontvangen met het goede nieuws over de verhoging van uw internetsnelheid.

    Uw nieuwe snelheid is zo hoog, dat u hiervoor een speciaal nieuw modem nodig heeft. Met dit nieuwe modem bent u klaar voor de toekomst.

    U kunt binnen enkele dagen een pakket met het nieuwe modem thuis verwachten. In dit pakket treft u een de activatiecode aan zodat u het modem zelf kunt aansluiten. Binnen enkele eenvoudige stappen kunt u dan gebruik maken van uw nieuwe snelheid van 50 Mb/s.

    Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.


    Met vriendelijke groet,

    Marcel Nijhoff
    Directeur Marketing & Sales
     
  6. Toch vreemd hoor hoe ze deze modems uitdelenen.
    Niet op naam, niet op plaats, niet op postocde..

    Mischien op abboneenummer ?
    Bijvoorbeeld in Den Haag het ene huis wel en dan het andere weer niet..
     
  7. hier in den haag nog niets (2546)
     
  8. Van onze contactpersoon bevestigd gekregen dat de uitlevering random geschied.
     
  9. Beetje raar. Ze hadden het toch voor de makkelijkheid per regio kunnen doen.
    De achterliggende gedachte kan ook zijn dat op deze manier de druk voor TNT per regio niet zo hoog is. Als ze b.v iedereen in Den Haag tegelijkertijd gaan bedienen, dan moet TNT een busje apart voor Ziggo laten rijden en komt de andere pakketbezorging in het gedrang.
     
  10. Grote kans op, heb zelf bij TNT Pakketservice gewerkt. En weet dat ze gek werden van de ziggo pakketten. Stapels vol daar. Vooral in het begin van ziggo allemaal dubbele pakketten. Maar denk merendeels dat het aan ziggo ligt, want tnt bezorgd miljoenen pakketten op een dag. En zijn ze liever kwijt dan rijk. :schater:vooral de chauffeurs.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina