1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    zo eindelijk het werkt pff 60 min wachten ;)
     
  2. Heb hem wel, maar bij het aansluiten wil hij maar niet naar de activatie pagina. wat ik ook probeer :(

    Ik krijg wel een ip, maar die pagina ho maar...

    Misschien vanavond laat nog een poging doen en anders wordt het van het weekend.

    Krijg je trouwens een nieuw ip als je over gaat naar eurodocsis 3 ?
     
  3. Modemactivatie is een kwetsbare stap in het proces naar het schijnt. Je kan ook bellen naar 0900-1884, optie 2 en daarna 2, ze kunnen het van afstand activeren als je daar zelf de mogelijkheid niet toe krijgt. Kunnen ze ook gelijk je tweede vraag beantwoorden als het goed is.
     
  4. gisteren avond aan gezet naar me bed en vanmorgen deed ie het

    lambik

     
  5. Hoe snel na het aansluiten van het modem heb je dit geprobeerd? Het kan soms enige tijd duren voordat het modem volledig online is. In eerste instantie krijg je al wel een ip, maar dat is van het modem. Wanneer het modem volledig online is krijg je een ander ip waar je wel mee zou moeten kunnen activeren.

    Het volledig online komen van een docsis modem kan in het ergste geval tot 1-2uur duren.
     
  6. Vandaag de brief binnen gekregen dat het modem binnenkort wordt opgestuurd. In de brief staat ook dat per 1 juli de snelheid voor alles in 1 extra naar 50/3 gaat. Ik heb nu Z3i en deze wordt automatisch omgezet naar alles in 1 extra.:pompom:
     

  7. Zelfde hier, echter wat gebeurd er of wat moet ik ondernmen als ik geen gebruik wil maken van de telefoon dienst? En gewoon bij KPN wil blijven voor het bellen (telefoon centrale in huis o.a. reden voor het blijven bij KPN).
     
  8. Je HOEFT de telefoon ook niet te gebruiken. Er zijn verder geen abonnementskosten verbonden aan de telefoon. Wel handig om te gebruiken bij bellen naar andere Ziggo gebruikers. Maar goed, nogmaals, je HOEFT de telefoon niet aan te sluiten als je dat niet wilt.

    Lezen mensen!
     

  9. Je krijgt een nieuw nummer dus, hoef je dus niet te gebruiken maar ziggoklanten onderling kunnen wel gratis bellen dus toch weer een voordeeltje!:wink:
     
  10. Het bestaande nummer bij de KPN blijft gewoon bestaan, dus die kun je blijven gebruiken...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina