1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Yep, 6373

    Veel problemen, niet of slecht moden kunnen activeren.
    Geen telefonie
     
  2. 9951

    mail ontvangen, nu wachten op het modem
     
  3. Eindelijk ook de mail gehad. Zou de modem binnen enkele dagen moeten hebben. Postcode 3437.

    5% kans om bij de laatste 5% te zitten die de modem krijgt en ja hoor, ik zit erbij. Maar als ik 5% kans moet hebben op een prijs in een loterij zit ik nooit bij die 5%, dan altijd bij de 95% die niet wint. Wel frappant dat als het in mijn nadeel is, wel vaak die kleine kans bewaarheid wordt. Vreemd hoor.
     
  4. 7557 ook nog niet ontvangen, en ook geen mail gehad :cry:
     
  5. :schater::schater::schater:
     
  6. Of je rekenmethodes kloppen niet. Als de uitrol gelijkmatig over de twee maanden is verdeeld dan moet er vanaf nu bij nog zo'n 22% van de AI1E abonnement de modem uitgeleverd worden. :)

    Hier overigens nog geen mail (3438), succes met de installatie en laat wat bandbreedte over voor de rest van Nieuwegein. :mrgreen:
     
  7. Is er iets bekend hoelang die activatie storing duurt? Ik heb zojuist mijn oude modem weer uit de retour doos gehaald en weer geïnstalleerd:?

    Ik zal wel niet de enige zijn, maar krijg dus constant dit soort meldingen:

    Code:
     
    HTTP Status 500 - 
     
    --------------------------------------------------------------------------------
    type Exception report
    message 
    description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
    exception 
    javax.servlet.ServletException: javax.xml.ws.soap.SOAPFaultException: Could not send Message.
     org.apache.struts2.dispatcher.Dispatcher.serviceAction(Dispatcher.java:518)
     org.apache.struts2.dispatcher.FilterDispatcher.doFilter(FilterDispatcher.java:421)
     
    root cause 
    javax.xml.ws.soap.SOAPFaultException: Could not send Message.
    
    En af en toe:

    Code:
     
    Helaas 
    Wij hebben uw modem niet kunnen aanmelden. U kunt het best contact opnemen met onze Klantenservice 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut). 
    
    En ook regelmatig dat de pagina helemaal niet laad, maar dat zal wel alleen in de spits zijn denk ik.

    Het heeft geen zin om te bellen toch?


    ---

    Oja, ook geen mail of brief van te voren gehad voor de statistieken:)
     
  8. Afgesproken!
    Ik heb hem overigens nog niet. Alleen de mail dat hij binnen enkele dagen moet komen.
     
  9. Ik had de modem al op 23 juni ontvangen 3431SX
     
  10. Hier in het 5061 gebied zijn de laatste twee weken ingegaan dat Ziggo kan leveren....Op zich kan ik wel geduld opbrengen maar als er nog 2 weken openstaan dan word de zaak wel nijpend.
    Je zou een geoliede machine verwachten waarbij je natuurlijk de uitrol verspreid om niet een big bang effect te krijgen op alle resources. Maar in de laatste 2 weken zou je wel degene die niets hebben al een mail kunnen sturen met een datum waarop het modem geleverd word, ook al is dat pas op 30 augustus !
    Communicatie is in deze het belangrijkste en dat zou op de website van Ziggo wel wat beter kunnen. Dan behoud je tevreden klanten. Niets laten weten schept nu eenmaal zenuwachtige mensen, zoals je in deze thread kunt zien.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina