1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dutchy_40, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het zelfde hier, geen activatie pagina. ( ook niet na 30 keer refreshen )
    Heb even naar de helpdesk gebeld en die hebben hem geactiveerd voor me, half uurtje later ik weer internet. :wink:
    Snelheid is top met een cat5e kabeltje, alleen is het wireless gedeelte klote ( 30mbit max )
    Dit komt door mijn intel 4965agn notebook kaartje in samenwerking met een Netgear wnr834b v2 die maar op 130mbit connect.
    Fijn dat ze maar 2 antennes stoppen in een Aspire 5920g notebook en dat je genoodzaakt bent om een wireless router te kopen die 5ghz draait om zo wireless 300n wel te laten werken.
     
  2. [​IMG]

    Vandaag modem gekregen en aangesloten, ongeveer 1,5 week na mailtje van Ziggo. Jammer dat activatieprocedure niet in de brief stond, heb een uurtje zitten wachten. Ziggo maar gebeld en goed en snel geholpen. Alles up and running.
     
  3. In de brief staat duidelijk :

    typ activatie in de browser

    ...
     
  4. Vandaag nieuwe Arris modem binnengekregen maar de activatie was een ramp:roll:

    Zo rond 16.15 had ik alles aangesloten en was het tijd om de modem te activeren.

    De lampjes brandden allemaal wel maar die van de telefoonlijn bleef knipperen.

    Helaas kwam ik niet verder dan de knop "volgende" en toen wou hij niet meer.Gelijk even naar ziggo gebeld en na alle standaard procedures doorgenomen te hebben wisten ze het daar ook even niet meer en zou ik door de technische dienst worden terug gebeld.

    Zo rond 18.15 werd ik een beetje ongeduldig dus toch maar weer even gebeld en na alles nog een keer doorgenomen te hebben kreeg ik te horen dat ze een firmware upgrade op afstand gaan uploaden en dat het een uurtje kan duren.

    Zo rond kwart voor acht nog steeds geen internet dus ik weer bellen
    krijg ik te horen dat ze er niets aan kunnen doen en het is gewoon afwachten,maar als hij het morgenochtend nog niet doet dan moet ik
    weer bellen.

    Zo rond 21.15 voor de laatste keer gebeld en wonder boven wonder kon ik met behulp van de TD medewerker de modem activeren en uiteraard werkend krijgen:grin:

    Hoewel de TD'ers die ik aan de telefoon had wel hun uiterste best doen om het probleem op te lossen moet ik er wel bij zeggen dat ze allemaal met een ander verhaal/uitleg aankomen wat wel een beetje apart is.

    Maar goed het is uiteindelijk toch goed gekomen en ik ben zeer teverden over de nieuwe snelheid.

    Oude snelheid:
    [​IMG]

    Nieuwe snelheid:
    [​IMG]
     
  5. Nou, in mijn brief niet. Blijkbaar zijn er meerdere versies van de brief in omloop.
     
  6. [​IMG]

    Middelste blad - onder installeren

    ( papiertje in doosje met module3 )
     
  7. Je hebt gelijk. Maar ik bedoelde de brief met activatie codes. Ik had dat hele papiertje niet gezien, omdat ik de lange kabel waar het bij ingepakt zat toch niet gebruik.
     
  8. Nee hoor, bij mij ook niet. In doos module 3 zit alleen de kabel, meer niet.
    In de brief stond hier ook niets over. Maar..... bij opstarten gaat de Iexplorer vanzelf in de activatiemode.
     
  9. Ik had het in eerste instantie wel gezien
    maar toen ik ging activeren - WTF
    waar had ik dat nu weer gelezen, kon ik weer op zoek, zeg maar :)
     
  10. Dan heb jij misschien een andere brief gehad dan ik. Er waren volgens de helpdesk meer klanten waarbij het niet in de brief stond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina