1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

60ct pm ?!!!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Jam, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ZIGGO spoort echt niet !
    ik betaal 60 ctpm als ik met mijn ZIGGO telefoon naar een voip telefoonnr van XS4ALL bel,omdat ZIGGO dit onder het 0900 segment heeft ondergebracht.

    dit is toch niet normaal?!
     
  2. wat meer informatie erbij zou handig zijn ..

    je probeert een VOIP nummer te bellen dat begint met 0900 ?
     
  3. Zal wel een 085 of 087 nummer zijn, en die zijn vanaf elke aansluiting duur! Dus dat heeft niets met Ziggo te maken.
     
  4. Wie spoort er niet ?
     
  5. Dit topic kan net zo goed op slot, JAM zal de hier gerezen vragen niet meer kunnen beantwoorden gezien zijn status.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina