1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Foutcode E19-4 Proefperiode verlopen?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door MauriceW, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier alle zenders E19 previeuw verlopen. De derde keer deze week.

    Na sloom internet, een haperende telefoon dan nu ook de tv k*t:censored:
     
  2. Had er tot vorige week ook last van, deze week, even afkloppen.., gelukkig nog niet zoals eerder vermeld even switchen naar een andere zender, bijvoorbeeld naar ned1 loste dit probleem bij mij ook op.
     
  3. Zucht... Net hier weer E19-4...

    Inderdaad lost het switchen naar Ned1 en daarna ergens anders naar toe het op, maar...

    Het wordt zo wel heel vervelend als dit doorgaat :evil:
     
  4. Ik heb deze fout nog regelmatig. Iemand al een idee waar dit door komt en hoe dit op te lossen?
     
  5. Deze klacht wordt hier ook behandeld en hier
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina