1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Foutcode E19-4 Proefperiode verlopen?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door MauriceW, 7 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds vandaag opeens de foutmelding E19-4 Proefperiode verlopen op één van m'n smartcards. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik kan alleen nog Nederland 1 ontvangen.

    Het gaat om de eerste smartcard die ik ooit heb laten registreren. Ik heb nog twee andere smartcards (die al gelijk getrokken waren, op alledrie heb ik Digitaal Totaal + HD) en die werken nog wel.

    Ook een opname van vanavond die ik geprogrammeerd had op m'n Cisco 8455DVB is niet gelukt door deze fout :(
     
  2. Heel vreemd, sinds vanmorgen werkt alles weer gewoon.

    Nu nog de CSI aflevering downloaden die ik hierdoor gisteren gemist heb :mrgreen:
     
  3. Beantwoord je altijd je eigen vragen?
     
  4. Dit probleem heb ik al een aantal dagen. Elke ochtend bij aanzetten is de proefperiode verlopen (heb dan alleen nog NED1).

    Stroom eraf en even wachten verhelpt het probleem.....
    Kaarten zijn opnieuw geactiveerd door Ziggo (meer dan 48 uur geleden).

    Iemand suggesties?
     
  5. Zou dit dan het eerste probleem zijn dat ik met niemand kan delen? (gezien de reputatie van Ziggo moet er nog wel iemand zijn met hetzelfde probleem....)
     
  6. Ik heb dat probleem met mijn SUmsund HD ontvanger maar met de Cisco nooit gehad (op een keer na toen mijn 2 maanden proefperiode werden omgezet in standaard pakket). Werd er ook meteen niet meer opgenomen totdat ik hem had aangezet en de smartcard informatie (toen pas) werd ingeladen. Blijkbaar is het voor het apparaat als ie uitstaat niet mogelijk.
     
  7. 2e Paasdag had ik hier hetzelfde... Stroom er vanaf en het werkte weer.

    Vanochtend geen probleem.

    Righard
     
  8. Hier precies hetzelfde.....
     
  9. Grrrrrrrrrrrr

    Vandaag alweer E19 foutmelding behalve NED1, welke alleen te verhelpen na een reset (stekker eruit) en daarna een aantal keer zappen (want ook na reset direct weer E19 bij opstart). Dit deed de Cisco voor de firmware update nooit. Wat een puinzooi (hoewel gratis iTV testfase, begint mijn geduld/begrip zo langzamerhand op te raken).:no:

    PS: paarse Casema smartcard (ZETA card), meegeleverd met Cisco (in jan 2009).
     
  10. Ik heb het zelfde probleem ook al een paar weken, echter hoef ik alleen maar naar ned 1 te zappen, en daar even te wachten. daarna doen de andere zenders het (meestal) ook weer.

    ik draai met firmware 1.0.2.5, het lijkt dus een andere oorzaak te hebben dan de nieuwe firmware, misschien dat de server welke controleert wat je wel of niet mag kijken een beetje overbelast is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina