1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helpdesk onbereikbaar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bulldog, 6 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Meer mensen problemen om telefonisch in contact te komen met de klantenservice?
    Lijkt wel een dode lijn :cry:.
    Had dat vorige week donderdag en vanavond weer.
     
  2. Welke afdeling? Behalve storingen, verhuizen en verkoop gaat alles dicht na acht uur en het gehele weekend, ook al staat het al bijna een jaar anders op correspondentie. Gesloten afdelingen verdwijnen uit het keuzemenu.

    Als je gewoon een bandje krijgt met een gestelde wachttijd, kan je het best blijven hangen. Je betaalt pas als je iemand aan de lijn krijgt, en als je na een half uur ophangt heb je een half uur voor niks gewacht.
    Als je daarentegen minutenlang helemaal niks meer hoort, of een toon zoals in gesprek of iets dergelijks te horen krijgt, is er óf een storing óf, waarschijnlijker, is de wachtrij zo vol dat het systeem verbindingsproblemen geeft bij nieuwe bellers.

    Bel sowieso het liefst rond etenstijd of tijdens een voetbalwedstrijd, dat is het rustigst.

    Overigens is de bereikbaarheid van de klantenservice geen nieuws...
     
  3. klacht over de ziggo

    Brieven worden niet beantwoord.

    50 minuten in de wacht en daarna vrolijk weer zeggen ik schakel u door naar andere collega en weer 30 minuten hangen.

    Als je het dan zat bent, nadat je 2 keer bent doorgeschakeld en je hangt op omdat dit geld kost , krijg je bij een volgend telefoontje te horen u heeft opgehangen, mocht je dan boos worden dan hangen zei op.

    Ik heb een telefoonabonnement met volop bellen dus bellen alll inclusief, dat wilt zeggen dat als je beld je geen kosten maakt, maar wat denk je,,,, bel maar eens naar storingsdienst Ziggo op 0900 1884 dan zie je op je factuur staan de kosten om met hun te bellen terwijl je beld met je volop abonnement. dan kan je weer met Ziggo gaan bellen om dat geld terug te krijgen, ze zeggen meneer het wordt verrekend en de maand erop....... je raad het al. is er niets verrekend en staan er weer nieuwere kosten bij van het bellen naar de klantenservice omdat je je telefoongeld terug wilt hebben. raar bedrijf.

    2 dagen geen internet en geen telefoon. mijn modem kon geen contact maken met Ziggo, ik bel ze nadat ik eindelijk weer alles aan het werk had, wat denk je. er volgt geen restitutie van kosten die ik gemaakt heb omdat ik met mijn mobiel heb moeten melden dat mijn telefoon en internet eruit lag, antwoord was. er was een blokstoring kunnen wij niets aan doen is overmacht... tja wat moet je dan nog. Nu komt het mooiste nog...


    Koop een Hd ontvanger en die functioneerde niet goed, ik bellen naar Ziggo, ze zeggen tegen mij u krijgt een sticker thuis die plakt u op de doos en dan retour sturen u krijgt een andere Hd ontvanger. ik zal het verhaal kort maken, na 4 weken bellen en 12 euro armer van het bellen naar Ziggo krijg ik mijn sticker , ik plak die op de doos en stuurd deze terug via TPG post. ik wachten en wachten. na 5 weken ik bellen en zei tegen de mevrouw, ik had een brief bij de sticker waarop stond dat ik binnen 5 werkdagen het apparaat retour zou krijgen ik ben nu 5 weken verder?

    weer lang verhaal kost maken na 8 weken krijg ik mijn vervangend produkt in huis, ik koop nooit meer iets via dat bedrijf ik haal het wel in de winkel als er dan iets mee is kan ik het ruilen of geld terughalen , Ziggo voor mij is dit een baggerbedrijf.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina