1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Decoder en Irdeto kaart gekocht via Internet,

Discussie in 'Analoge TV - Algemeen' gestart door clafleur, 6 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Via Internet heb ik een tweedehands decoder en kaart gekocht,

    De decoder werkt perfect met mijn eigen SmartCard, echter de kaart die bij de decoder zat is helaas geblokkeerd,

    Uiterlijk zijn de kaarten identiek, en deze zou geschikt zijn voor mijn regio, daar de decoder en kaart uit dezelfde regio komt waar ik deze gekocht heb,

    Bestaat er een mogelijkheid om de SmartCard op mijn naam te zetten?, want ik heb al een digitale decoder en een op mijn naam geregistreerde kaart,

    Een tweede decoder en kaart is gemakkelijk voor in de slaapkamer,

    Vriendelijke groeten,

    C. la Fleur
     
  2. Even met de Helpdesk bellen om de kaart op je naam te laten zetten.
    Dat zou moeten werken.
    Succes.
     
  3. Specifieker, 0900-1884, optie 3 en daarna 4. Want er zijn twee mogelijkheden.
    Één, de kaart is nooit geactiveerd of is weer "opgezegd" door de eerste eigenaar, dan kan je hem gewoon registreren via de website of telefonisch bij de verkoop- of administratieve afdeling. Is deze kaart echter wél geregistreerd op een ander adres, en die kans is groot bij een tweedehands kaart, dan moet hij inderdaad overgezet worden naar jouw adres, en dat kan de afdeling "overige wijzigingen" dan voor je doen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina