1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De ingevulde adresgegevens zijn niet gekoppeld aan het klantnummer

Discussie in 'Internet - Email' gestart door kustlijn, 5 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadat ik gisteren een secundaire email adres heb aangemaakt, kan ik niets meer wat betrefd email.
    Ik kan mijn email niet bereiken, omdat of de gebruikersnaam of de inlogcode fout is.
    Daar ik deze heb opgeslagen, en mij zelf ook nog wel in staat acht wat te onthouden, denk ik aan een storing.
    Of misschien de mogelijkheid dat ik bij het aanmaken van een secundair email adres een instelling gewijzigd heb.
    Ik heb tot vandaag gewacht omdat i het systeem de mogeklijkheid wilde bieden om de gegevens te verwerken.

    Maar helaas.....:no:

    Dan maar de functie gebruiken die de wachtwoord kan veranderen :no: ook niet.
    Ik kom "mijn Ziggo" niet eens meer binnen.:censored:

    Voor de duidelijkheid, om fouten mijnerzijds te voorkomen, heb ik de gegevens over genomen van formele gegevensbestanden, die kloppen.

    Mijn Ziggo wachtwoord wijzigen?



    Geen probleem. Vul hieronder de gebruikersnaam in waarmee je je hebt geregistreerd en maak vervolgens een nieuw wachtwoord aan.
    Een of meer verplichte velden zijn niet of onjuist ingevuld!

    • De ingevulde adresgegevens zijn niet gekoppeld aan het klantnummer
     
  2. Let goed op. De gebruikersnaam voor je email is je volledige emailadres. De gebruikersnaam op MijnZiggo is het gedeelte van het adres wat vóór het apenstaartje staat. Geloof het of niet, dit is de meest gemaakte fout.

    0900-1884, optie 2 en daarna 4 is de afdeling die hier specifiek over gaat (nou ja, inloggen op MijnZiggo).
     
  3. Bedankt Decibert,

    ik ga dan maar eens bellen.
    Overigens kan ik nu op de originele email wel inloggen.
    Ik log mij met de volledige email adres in op mijn email formulier.
    Bij mijn ziggo heb ik mijn gebruikers naam zoals het hoort ingevuld.
    Vergeet niet, dat ik vaker op mijn Ziggo kwam, met deze zelfde gegevens.
    Anders had ik laatst ook geen secundaire email kunnen instellen.

    Maar nogmaals bedankt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina