1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Net Gemist/Ooit gemist ligt eruit

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MrDroopy, 5 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De interactieve diensten waren ook niet actueel, ik kon gisteren niet eens naar de programma's van afgelopen zaterdag bekijken. Normaal wordt dit een uur of 2 uur verwerkt in het systeem. Maar nu toch echt niet.

    Daardoor is uitzending gemist niet actueel.
     
  2. Zojuist even met de iTV groep besproken. Dit wordt zo spoedig mogelijk opgelost en daarnaast wordt het alarmsysteem voor dergelijke problemen wordt hoogstwaarschijnlijk deze week ingevoerd.
     
  3. Beter laat dan nooit.
     
  4. Hehe, na 3 weken eindelijk dat er actie wordt ondernomen. Bedankt voor je reactie want Ruigrok en dat helpdesk mailadres reageert niet dat het wordt opgelost.
     
  5. Heb PB naar Infje gestuurd. En hij heeft, met zijn account op afstand, mijn iTV problemen in no-time opgelost. Top! :applause:
    Hij kan nu waarschijnlijk ook de problemen van anderen (spoedig) verhelpen.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2009
  6. server fout

    bij mij werken de interactieve diensten niet meer.
    het heeft altijd wel gewerkt.

    maar sinds een week of 4 (!!!!!!!) krijg ik bij alles wat ik wil doen: SERVERFOUT.

    Ik heb elke week met ziggo gebeld,. en ze blijven zeggen dat ik het de volgende dag weer eens moet proberen.

    Ondertussen zit ik met een decoder waar ik 439 euro voor betaald heb,. en een abonnement van 4,95 per maand voor uitzending gemist,, waar ik GEEN GEBRUIK VAN KAN MAKEN.

    bij het laatste telefoontje dat ik vanavond heb gepleegd met ziggo, vertelde ze me dat er meer mensen SERVER FOUT krijgen, en dat ze nu gaan kijken wat ze er aan kunnen doen.

    PFFFFFF

    zijn hier mensen die hier ook nog steeds last van hebben ?
     
  7. Je kan zelf proberen om (mits alles nog steeds goed aangesloten):
    - Cisco te resetten (ca. 1 minuut stekker eruit).
    - Interactieve Televisie (nogmaals) installeren (Menu/Instellingen/Systeem).

    Indien daarna Status installatie (Menu/Instellingen/Info/>) "geactiveerd", en nog steeds SERVERFOUT, dan mogelijk smartcard (door Ziggo) niet juist geregistreerd.

    PS: bij mij werkt alles goed, maar als ik in iTV-menu (te) snel wil scrollen krijg ik ook weleens kort de melding: SERVERFOUT (kan ie niet bijbenen).
     

  8. Dat heb ik opeens ook

    Kan iemand nog gebruik maken van ITV eigenlijk hierdoor?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina