1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Net Gemist/Ooit gemist ligt eruit

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MrDroopy, 5 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Uitzendinggemist doet weer raar.... alles is langzaam en start nietop, krijg dan de melding dat de portal niet te vinden is.

    Pfff, je zou maar moeten betalen voor deze dienst... Ze moeten nog veel leren... Dus was effe een puntje als panellid van IDTV.
     
  2. Ja iemand heeft vorige week ergens met zijn vingers aangezeten bij Ziggo maar ze steken daar liever geld in een reclame campagne met Georgina Verbaan van de dienst op orde te krijgen.
     
  3. weer storing

    Volgens mij is er nog steeds storing bij VOD. Niets werkt meer, alleen de catalogus werkt een play-button verschijnt niet meer. Hoe kan je ooit zoiets testen als het telkens niet werkt.
     
  4. Werkt het al bij iemand, gisteravond was de hele "Net Gemist" portal helemaal niet meer beschikbaar. Werkt bij mij dus al 2 weken niet meer!
     
  5. 1 op de 5 tot 10 keer krijg ik een normaal werkende stream. Vandaag nog niet gekeken.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  6. Ik begreep dat het mis ging nadat georgina een rondleiding kreeg...
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  7. Zojuist getest en de resultaten zijn als volgt:
    Net gemist, TV Theek, On demand en Wedstrijd gemist werken naar behoren.

    Bij Ooit gemist zijn we nog bezig met het vullen van de content. Dit zal dus nog niet allemaal werken. Voor Ooit gemist heb je tevens een abonnement nodig op het Digitaal Totaalpakket.
     
  8. De knop om hem af te spelen is wel terug, echter ik krijg nogsteeds de melding dat ik een abbonnement moet afsluiten.
    Ik ben er voor 99% zeker van dat ik hiervoor heb gekozen met het aanschaffen. Weet iemand waar je dit kan controleren en wat er dan moet staan?
     
  9. Inloggen op MijnZiggo, als je een abonnement hebt of niet kan je het daar vinden (of gewoon op je schriftelijke bevestiging van de bestelling).
    Zie verder bovenstaande post van Kitaro.
     
  10. Ja hoor werkt allemaal weer naar behoren!!!!, ik krijg nu weer portal fout... Ik kan helemaal niets terugkijken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina