1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Net Gemist/Ooit gemist ligt eruit

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MrDroopy, 5 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je hoeft dat abonnement niet te nemen, hoewel het wel logisch is.

    Verder kan je met On Demand films bestellen steeds voor een eenmalig bedrag, net zoals een DVD'tje huren een hele normale praktijk.

    Daarentegen kan je met de TV-theek (of het Interactief Totaal Pakket) voor een vást bedrag per maand onbeperkt films en series bestellen zonder eenmalige kosten, zij het dan niet de nieuwste topfilms.

    Je kan het vergelijken met een combi van een boekwinkel (On Demand) en een bibiotheekpas (Tv-theek). Dus jouw verhaal klopt niet helemáál.
     
  2. Weet iemand wat het service level is van deze diensten? Ofwel wanneer kun je geld terugvragen?
     
  3. Voor zover ik weet geldt er geen SLA. In artikel 10 van de algemene voorwaarden kan je lezen wanneer je je geld kan terugvragen.

    Ziggo kan zich in een aantal gevallen beroepen of overmacht of werkzaamheden. Helaas staat niet echt goed omschreven in welke gevallen.

    In ieder geval moet je binnnen 1 maand schriftelijk erom vragen en moet het bedrag meer dan 10 euro zijn om het terug te kunnen krijgen.

    http://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOME/BLOB_UPLOAD/Algemene Basisvoorwaarden Ziggo.pdf
     
  4. Ondertussen zijn de uitzendingen in netgemist 0 euro alleen mij wordt nog steeds gevraagd om een abonnement af te sluiten...
     
  5. Geleidelijk wordt duidelijk wat Ziggo/Casema nu eigenlijk wil bereiken met dat zogenaamde test traject. Zieltjes winnen voor hun Video On Demand diensten. Telkens als er "per ongeluk" weer een administratieve fout wordt gemaak mogen de testers er weer zelf achter aan om de boel recht te laten zetten terwijl Ziggo/Casema toch zou moeten weten wie er allemaal mee doen met die testen. Hoeveel testers zullen het er maar bij laten zitten als er weer eens wat fout is gegaan bij de facturering?
     
  6. heb inderdaad gezien dat de bedragen op 0 staan, maar met de opmering voor dat abonnement....beetje lomp
     
  7. En kinderen lezen dat niet, die klikken door .. ondertussen ouders opzadelend met een abbo. Handige functie!
     
  8. Dat is weer onzinnige opmerking want je krijgt melding dat je 0900 moet bellen om abonnement te nemen. En de betaalde programma's kunt je aparte pincode instellen die je niet aan je kinderen moet geven.

    Het probleem is dat ik (en veel meer mensen) een abonnement hebben op Net gemist en je dan helemaal niet hoort te betalen voor losse uitzendingen! Nu kan ik niets zien uit net gemist omdat dat ding vind dat ik geen abonnement heb.
     
  9. Jij hebt zeker geen kinderen?
     
  10. Jou kinderen bellen dan dat 0900 nummer om het abonnement af te sluiten?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina