1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Net Gemist/Ooit gemist ligt eruit

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MrDroopy, 5 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. * blij met luisterend oor is *

    Wellicht kunnen we hier weer bètatesten via ander netwerk-id of iets dergelijks. In ieder geval ideeën genoeg...
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  2. Ik heb niet de indruk dat Ziggo/Casema ook maar iets uit zichzelf opmerkt zonder dat er eerst langdurig door klanten geklaagd en gezeurd moet worden op de diverse forums over fouten en problemen.
     
  3. Het monitoren van Interactieve TV moet inderdaad nog worden verbeterd. Andere diensten als televisie en internet worden uitstekend in de gaten gehouden en storingen worden snel opgelost.

     
  4. Beetje vreemd dat er een storing is... al een paar dagen overigens en dat duurt ook maar... hoe kan ik nou zo testen?

    Wordt het nu weer met een maand verlengd, of wat?
     
  5. We gaan ondertussen de 4e dag in waarin de diensten het niet doen... :sad:

    --edit--

    Hij doet het weer. :grin:

    Jammer dat RTL het alleen nog steeds niet doet. :wink:
     
  6. Dit is zeker niet persoolijk bedoeld, begrijp me goed, maar:

    sommige storingen zullen misschien wel snel opgelost worden, maar in het algemeen denk ik toch dat klanten een andere indruk hebben over de snelheid waarmee Ziggo storingen constateert en oplost. De term "uitstekend" lijkt me zeker niet van toepassing.

    Over iTV: men vond het blijkbaar niet nodig om een monitoring systeem in te richten voordat men iTV lanceert. Ik vind dat dat toch wel getuigen van een slechte planning. iTV is een van de meer gecompliceerde diensten die Ziggo levert. Er van uit gaan dat het allemaal wel goed gaat is dan niet zo slim.

    Ik heb het idee dat binnen Ziggo iTV doorgedrukt wordt, terwijl de boel nog niet op orde is. Dat iTV ondanks de aankondiging nog niet overal leverbaar is onderstreept dat nog een keer.
     
  7. Gisteravond wilde ik weer proberen een uitzending te kijken en uitzending gemist lag er (rond half 10 weer uit!!!! Gelukkig is alles wel 10 dagen beschikbaar dus hopelijk werkt het binnen 2 dagen, dan kan ik het eindelijk kijken en anders is het verdwenen. Ben wel blij met de test, weet ik iig zeker dat ik beter mijn laptop straks aan tv moet hangen om gratis alles terug te kunnen kijken en dat het tenminste werkt.
     
  8. Ondertussen werkt net gemist maar nu staat er bij elk programma dat ik €4,59 moet betalen en krijg melding dat ik een abonnement moet nemen... Wat een chaos in dat systeem zeg, of ben ik de enige die er last van heeft?
     
  9. Heb hier inderdaad het zelfde probleem, bij mijn weten zou ik uitzendinggemist gewoon moeten kunnen bekijken, maar krijg ook de opmerking dat ik een abbonement moet nemen...

    Infje is er ondertussen al meer over bekend waardoor dit komt?
    Ik vindt het overings erg storend dat we bij een apparaat van maar liefst 400 euro continu dit soort gezeur hebben en dat hetgeen er door ons als klant gevraagd wordt niet wordt opgelost, zie bugs en wish list.
     
  10. Vreemd dat je een abbo moet nemen en daarbij ook extra moet betalen per film.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina