1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Net Gemist/Ooit gemist ligt eruit

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MrDroopy, 5 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo te zien liggen de portalen voor Net Gemist en Ooit gemist plat. Krijg bij alles nu dat het Portal nog niet beschikbaar is, ook bij publieke omroep. De TvTheek werkt gewoon wel net als de EPG, dus modem heeft gewoon verbinding.

    Ik ga er maar van uit dat dit te maken heeft met het feit dat ze vanaf morgen iTV breder willen gaan lanceren met de Cisco actie.....
     
  2. Hier doet hij het idd ook niet.... beetje vreemd, maargoed dit heb je nu eenmaal met een nieuw systeem... Beetje raar dat er nog een test loopt en deze dienst wordt uitgebreid.

    Wacht dan even de evaluatie af....
     
  3. Misschien dat RTL-gemist nu eindelijk gaat werken? :lol:
     
  4. uitzending gemist ligt al sinds gistermiddag voor de publieke programma's eruit. Dit terwijl Ziggo groot in de media morgen Interactieve TV presenteert (terwijl de test? nog loopt). Volgens mij werkt er niemand in het weekend bij Ziggo, of de diensten worden niet correct gemonitoord. Toch vreemd voor een dienst waarvoor je moet (gaan) betalen.
     
  5. Tja de technische ondersteuning is uiteraard wel aan het werk vandaag, maar ja, kinderziektes, kinderziektes, kinderziektes...
     
  6. Helemaal mee eens, maar gezien de wijze waarop deze test wordt uitgevoerd lijkt Ziggo het dan ook allemaal niet heel serieus te nemen.... (zoals Ziggo wel meer zaken niet geheel serieus lijkt te nemen ;) )

    Overigens ook de uitzending gemist voor de sbs kanalen ligt eruit, evenals vrijwel alle content van ooit gemist. Alleen BBC kids en History lijken toegankelijk, waarbij bij History ineens de 0900-etc mededeling komt.... :?::? TVTheek werkt dan nog wel, maar de zoekoptie kan nu de HD series niet meer vinden (Robin Hood en Hotel Babylon) en volgens mij ook niet alle films.

    Ik zag (gelijk maar weer even rondgekeken) dat nu Lost er ook op staat: de eerste drie seizoenen, keurig alle afleveringen kriskras door elkaar. Wat een ongelooflijk knudde interface is dat toch.... Mocht Ziggo weer meegluren: kijk nog eens goed hoe een aantal van de mediacenter oplossingen dit aanpakt. Met name XBMC heeft een erg mooie interface voor het per serie en per seizoen presenteren. Maar ook voor het zoeken en browsen door films werkt dat 100 keer beter. Wil de TVTheek een beetje serieus worden zal er behoorlijk wat content bij moeten en zeker nog een aantal series, maar op deze manier gaat dat niet echt werken. Jammer, want de kwaliteit van de uitzendingen is goed (en de HD series zelfs perfect) en bij meer interesante content zou ik een abo na de test al bijna overwegen als het interface wel zou werken.
     
  7. Hier ligt het er nog steeds uit...

    Wat ik me afvraag; worden betalende abonnees gecompenseerd voor al die dagen dat het niet werkt?

    Verder ben ik het helemaal eens met wat hierboven wordt gezegd over de navigatie door TV-Theek en On Demand. Het is één onlogisch drama. Het leuke is dat als je Lost opzoekt via de 'zoek'-functie de afleveringen wel op de juiste volgorde staan, maar dat de afleveringnummers niet getoond worden... :lol:
     
  8. Vanmiddag kwam ik er inderdaad ook achter dat Interactieve Televisie niet juist functioneert.

    Dit is inmiddels in onderzoek en wordt zo spoedig mogelijk opgelost.
     
  9. Ik ben blij dat je er achter bent en dat eea in onderzoek is. Jammer dat dit niet eerder/automatisch wordt opgemerkt als het er al een paar dagen uit ligt. Zeker nu vandaag toch volgens mij de officiele (her)lancering is.

    Hopelijk kunnen we vanaf nu ongestoord genieten....

    edit: trouwens Infje: is er nog hoop dat het interface voor de interactieve diensten aangepast gaat worden zodat er wel enigszins mee te werken valt? (zie bijvoorbeeld de "Lost" opmerkingen hiervoor)
     
  10. Er wordt naast het oplossing van deze storing ook gekeken of dit voortaan sneller opgemerkt kan worden.

    Daarnaast ben ik het inderdaad eens dat het menu onoverzichtelijk is. Ik ben daarom ook bezig met een lijst van verbeteringen welke ik binnenkort zal doorzetten naar de desbetreffende afdeling. Hier neem ik uiteraard ook suggesties/bevindingen in mee welke ik op dit forum tegen kom.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina