1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ziggo aktie in Leiden

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 4 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Check, NOK

    Ik kan bevestigen dat de actie in Leiden ook bij ons op niets is uitgelopen.
    Bon ingevuld en opgestuurd, en daarna doodse stilte.
    Er kwam dus geen kortingsbon in de bus, terwijl ik gerekend had op een van 100 euro voor een hd-ontvanger.

    Eerlijk is eerlijk: ik heb geen hoge pet op van helpdesks, en helemaal geen zin in duur gebel naar zulke instellingen. Dacht dat het aan mij lag, dat we de bon toch niet op tijd hadden ingestuurd of door de kerstdrukte niet op tijd was aangekomen, en ook niet volledig genoeg was ingevuld (emailadres bv). Met dat soort kwade vermoedens ga je maar niet bellen.

    Ik las net alle berichtjes hier, blijkbaar is er wat anders aan de hand.

    Ziggo heeft een speciale actie op touw gezet waarvan stap 1 is uitgevoerd; dat kan de gemeente Leiden niet zijn ontgaan. Dat er verder *niets* mee is gedaan, dan zien alleen een paar lezertjes hier.
    Dit is welbewust wanbeleid.
     
  2. :applause:Jawel! ik heb bericht van Ziggo! 9 mei kan ik de decoder en het startpakket digitale televisie afhalen met de toegestuurde koopbon van 15 euro bij overgauw bv:pompom:. Gelijk een goedkopertje voor de slaapkamer! Ik hoop dat de preview periode nog steeds 10 weken is.:oops:
     
  3. De laatste bonnen zouden deze of volgende week toegestuurd moeten worden.
    Lokaal tarief.
     
  4. Inderdaad, ook hier is vandaag per post de maanden geleden beloofde Ziggo waardebon binnengekomen. Op mijn bon staat dat het pakket moet worden afgehaald tussen 2 mei en 31 mei 2009, er wordt overigens een ander afhaalpunt genoemd.

    Maar de jubelstemming kan gerust achterwege blijven. Ik ben er niet blij mee dat bij het afhalen het nummer van de geleverde smartcard op de kaart wordt geregistreerd en dat ik voor ontvangst hiervan moet tekenen. Dat betekent namelijk dat de smartcard aan mijn Ziggo abo wordt gekoppeld of ik dat nou wil of niet, terwijl dat niet mijn bedoeling was. Ik was namelijk van plan het complete pakket inclusief smartcard kado te doen aan een familielid, omdat ik mezelf al lang heb voorzien van een extra smartcard voor gebruik in mijn TV. Maar dat plan wordt nu doorkruist door Ziggo.
     
  5. Net eergisteren mijn eerste NOK-berichtje hier neergezet, komt vandaag plotseling de langverwachte tegoedbon van Ziggo in de bus. :pompom:
    Ik neem mijn woorden 'welbewust wanbeleid' maar terug, al vind ik ze rijkelijk laat met reageren.
    Ik was al bijna (knarsetandend) in zee gegaan met de algemene aanbieding waarbij ik 49 euro terug krijg voor de aanschaf van een HD-ontvanger; nu wordt het de eerder voorgespiegelde 99 euro.

    Merkwaardig op de tegoedbon (die je moet opsturen met een kopie van de aankoopbon) vind ik:
    - Smartcardnummer (in te vullen door het Ziggo verkooppunt)
    - Datum ontvangst (in te vullen door het Ziggo verkooppunt)


    en Handtekening voor ontvangst

    Ontvangst waarvan? Wiens handtekening? Welke datum? En dat smartcardnummer kan ik zelf toch ook wel invullen.

    Maar goed, daar komen we nog wel achter. Ik ben blij dat het eindelijk op zijn pootjes is terechtgekomen.

    @Decibert: jij hebt kennelijk wel gebeld?


    Marc
     
  6. Het is uiteraard de bedoeling dat jouw handtekening voor ontvangst op die kaart komt te staan, samen met het nummer van de smartcard en de datum waarop je het pakket in ontvangst hebt genomen. Zo kunnen ze de smartcard lekker meteen aan jouw abo koppelen, je preview periode inkorten, en heb je dus ook niet de mogelijkheid om de set inclusief smartcard kado te doen aan iemand anders of door te verkopen. Blijft vreemd, want bij de smartcard zit ook weer een kaart die je geacht wordt in te vullen en op te sturen. Dubbelop dus, maar dat neemt Ziggo kennelijk voor lief, want stel je voor dat je er iemand anders blij mee gaat maken ...
     
  7. Mwa, ik HEB al een HD-ontvanger+smartcard gekocht vorige week. Dus ik ga niets meer afhalen.
    Maar, als ik jou was, zou ik even bellen (lokaal tarief immers) met Ziggo over dit speciale geval. Iemand anders blijmaken is toe te juichen.

    Net vandaag ook de HD-ontvanger geïnstalleerd, dus ik ben wel benieuwd naar de duur van die preview-periode. 10 weken? Da's lang.

    Marc
     
  8. Ik denk niet dat ik ga bellen, want zoals ik al eerder schreef heb ik het al helemaal gehad met deze actie. Bovendien zal bellen geen oplossing brengen: de winkeliers die meedoen aan de actie hebben uiteraard opdracht gekregen om van iedereen die met de (op naam gestelde!) kortingsbon aan komt zetten het nummer van de geleverde smartcard op de bon te zetten en de klant een handtekening te laten zetten alvorens de bon in te nemen. Als ik dan aan kom zetten met een verhaal dat ik telefonisch van een Ziggo medewerker toestemming heb gekregen om de bon in te leveren zonder registratie van het nummer van de aan mij geleverde smartcard, denk jij dan echt dat die winkelier tegen mij zegt: O ja natuurlijk meneer Riparius, als U dat zegt dan is dat zo en dan doen we dat zo?
     
  9. Je kan de smartcard alsnog kado doen aan familie, die moet hem alleen even telefonisch op hun naam laten zetten, dat overschrijven is geheel gratis.
    Ben wel een beetje jaloers, hier is ook een actie, maar dan met een korting, de decoder komt dan nog duurder uit als in Leiden.
    Maar goed kleinigheidjes blijf je houden:wink:
     
  10. Ik ga hem zeker ophalen, maar ik teken nergens voor en mijn smartcard wordt ook niet ingevuld op de kaart. Op de brief van 2 december stond namelijk niet dat dit zou gebeuren. Over de preview periode: Er loopt nu een smartcard bij mij thuis die het al bijna 8 weken doet, heb op internet gevonden dat deze periode 10 weken is. Een smartcard kopen is op dit moment goedkoper dan een abo.:-P kijk maar:http://www.srts.com/winkel/index.ph...virtuemart&page=shop.browse&vmcchk=1&Itemid=1.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina