1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ziggo aktie in Leiden

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 4 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 2 december stuurde ziggo naar alle aansluitingen in Leiden een bericht dat er een aktie in Leiden komt ivm de tariefsverhogingen hier, Leiden had altijd een maandtarief voor de abonnees van 8.60 euro, maar daar wilde de heren van ziggo natuurlijk vanaf omdat bijna heel nederland rond de 15 euro zit. Wat deed ziggo; zij sloten een deal met de gemeente Leiden dat zij 5 miljoen euro betaalden om van dat 8.60 euro contract af te komen. Leiden vond die 5 miljoen euro natuurlijk lekker en de deal was rond. de tarieven werden binnen een termijn van 2 jaar rechtgetrokken met de rest van Nederland. Toch wel sneu voor de inwoners van Leiden zeiden de gemeente Leiden en Ziggo, weet je wat we doen?.. We maken een aktie dat de mensen in Leiden voor 15 euro [​IMG] een digitaal startpakket krijgen en een decoder voor dat geld, mooi toch?..... Inmiddels 4 maanden later zit heel Leiden nog steeds op die decoder en startpakket te wachten.......tussentijds werd een excuus brief gestuurd met als mededeling dat de levering (die je overigens met een koopbon bij de lokale middenstand moet ophalen)moeilijk loopt. De middenstand werkt in Leiden niet mee. Intussen wachten wachten wachten
     
  2. Jarenlang voor een laag tarief kijken en dan nu nog klagen ook?
     
  3. Je bent Nederlander of je bent t niet :lol: :lol:
     
  4. Nee, de klacht van topicstarter heeft betrekking op het feit dat Ziggo abonnees in Leiden al in december 2008 per brief op de hoogte heeft gesteld van een speciale actie ter compensatie van de stijgende abonnementskosten. Tot 31 december konden abonnees in Leiden die wilden deelnemen aan de actie door het opsturen van een kaartje naar Ziggo kenbaar maken of ze een standaard decoder met smartcard voor 15 euro wilden ontvangen of een korting van 100 euro op de aanschaf van een HD decoder. Tot op heden heeft Ziggo zijn beloften echter geen gestand gedaan. Overigens was de actie ook onderdeel van de deal die Ziggo met de gemeente heeft gesloten.

    Verder wil ik even opmerken dat het niet juist is dat het standaardtarief in twee jaar tijd wordt opgetrokken naar het landelijk door Ziggo gehanteerde tarief. Dit optrekken gebeurt namelijk in één jaar tijd, en wel in drie stappen, namelijk door verhogingen op 1 januari j.l., op 1 juli a.s. en op 1 januari 2010.
     
  5. :no: Als Ziggo iets beloofd dan moeten ze dat nakomen:evil: ze steken nu hun kop in het zand. Als je de hd belt dan geven ze een nummer in Rotterdam, dat de hele dag van 9 uur smorgens tot in de avond bereikbaar is, maar als je belt dan krijg je de hele dag te horen " nu zijn we niet beschikbaar".
     
  6. Ze hebben hier netjes betaald,eind maart.
     
  7. De actie hield niet in dat Ziggo iets zou betalen. Deelnemers aan de actie zouden van Ziggo een speciale waardebon krijgen toegestuurd, waarmee (afhankelijk van de opgegeven keuze) bij de plaatselijke deelnemende elektronicawinkels voor 15 euro een SD decoder met smartcard kon worden opgehaald dan wel een HD decoder kon worden aangeschaft met 100 euro korting. Voor zover ik weet heeft niemand tot nu toe de toegezegde waardebon van Ziggo ontvangen.
     
  8. was dat dezelfde aktie dwz via een koopbon voor de middenstand?
     
  9. Ik zat eerst op 5,68, maar moet nu 16,25 betalen.:evil: Een verdrievoudiging dus. Hier imand die in hetzelfde schuitje zit als ik.
     
  10. Dit "normale-Casema tarief" betalen we in Z-meer al jaren...als t duur is neem je toch Digitenne of hang je een wokje aan de muur?

    grtn

    Herman
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina