1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

previewperiode verlopen/activeren kaart

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door nanya1996, 3 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Allemaal,

    Ik heb drie smartcards, waarvan eentje kapot is, maar bij de andere twee kaartjes krijg ik de melding dat mijn preview periode verlopen is en dat vind ik raar, want ik heb de kaarten geactiveerd voor het standaard digitale pakket en op eentje zit zelfs het digitaal totaal pakket van € 9,95.
    Wie kan mij verder helpen?

    Het gaat om de kaartjes:
    41067585418
    40227026867

    Alvast bedankt.

    Groetjes,

    Bert
     
  2. Hoe heb je die activaties indertijd doorgegeven? En heb je dat schriftelijk bevestigd gekregen? Staan ze op MijnZiggo? Via de post gaat het nog wel eens fout, net als via de website, en soms telefonisch. Wanneer heb je ze geactiveerd?
     
  3. Ik heb ze toen via de telefoon doorgegeven en ook nog eens schriftelijk voor de zekerheid.

    Maar ik heb ze zojuist een mail gestuurd en dat werkte goed.
    Nu werken de kaartjes wel.

    Dank je wel.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina