1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klachten top 3

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ouwehond, 2 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=4571203

    3) Vast op nummer drie staat Ziggo, al maanden in de Klachten Top 5. Nog steeds wordt er steevast geklaagd over wijzigingen in het zenderaanbod en storingen die niet snel worden verholpen. Ook handelt de klantenservice klachten slecht af.
     
  2. Het schijnt dat als je hier op dit forum een link neer zet naar de media over de slechte berichten naar Ziggo, er twee dingen gebeuren.

    1. Niemand reageert
    2. Het wordt genuanceerd en de grond in geboord.

    En ja zolang Ziggo nog in de Kassa top 3 staat, wil dit meer zeggen over het bedrijf dan de abonnees die een goed en deugdelijk product willen met serviceverlening.
     
  3. 3. Het krijgt bijval.
    4. Men kan het nog veel sterker vertellen.
    5. Men illustreert het met voorbeelden.

    Op zich kan ik de conclusie ogv. pt. 1 en 2 al niet plaatsen. Hoe kunnen "ontwijkende" reacties van klanten gezichtsbepalend zijn voor het bedrijf?

    Overigens puzzel ik nog steeds over de zinsconstructie "Top 3 zegt meer over bedrijf dan abonnees...". Dus hou mij ten goede.
    Imho. zegt Top 3 alles over bedrijf en niets over abonnees.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina