1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klantenservice

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dutchal, 1 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal
    Heb je 15 keer de klantenservice benaderd met een in mijn ogen klein probleem . Ik kan nl mijn homepage via ftp niet meer bereiken. Krijg steeds antwoorden waar ik niets mee kan.
    a.Voor het bereiken van uw hompage via een FTP programma gebruikt u om in te loggen uw emailadres en uw wachtwoord
    b.Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij onze Technische Dienst. Zij doen hun uiterste best om uw verbinding te herstellen.
    c. Mijn excuses voor de informatie die u heeft gekregen, deze zijn namelijk niet juist. De gegevens die u moet invullen in uw FTP programma zijn: ftp://homedrive.ziggo.nl Daarna kunt u inloggen met uw hoofdemailaccount en het daarbij behorende wachtwoord.
    d.U kunt met de gegevens waarmee u ook inlogt op webmail van ziggo, tevens inloggen op uw domeinnaam. In ons systeem heb ik kunnen zien dat uw probleem tevens ligt bij onze technische dienst. enz enz
    Ben hier nu een maand mee bezig. wat moet ik hiermee.
    gr albert bakker
    Heb ook al voor zo'n tiem euro verbeld met Ziggo.:giveup:
     
  2. Open windows verkenner en plak daar ftp://homedrive.ziggo.nl Daarna kunt u inloggen met uw hoofdemailaccount en het daarbij behorende wachtwoord.

    De juiste instellingen voor een ftp-prog vind je elders op het forum.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina