1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen draadloos internet, wel bedraad

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door KennethNL, 1 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal! Ik heb een groot probleem: ik heb Ziggo Alles in 1 (duurste abonnement), en ik gebruik zelf het internet via een lankabel. Dit werkt prima.

    Maar de laptops bij ons thuis ontvangen geen draadloos signaal van de router. Als ik zoek naar draadloze verbindingen verschijnen alleen zwakke verbindingen van huizen rondom, maar ons eigen internet (Ziggoxxxx) verschijnt niet meer in de lijst.

    Dit is het geval sinds gisteren, toen het internet er een half uurtje uitlag. Nadat ik de stroom van de router en de modem eraf (30 sec.) en erop gezet had, was het signaal was. Nogmaals: via de kabel werkt het prima, draadloos heb ik geen signaal.

    Wat kan ik hieraan doen? Ik bel mogen sowiezo met Ziggo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2009
  2. Ziggo bellen heeft denk ik niet zoveel zin. De internetverbinding werkt, en dat is hetgeen Ziggo levert.

    Ik denk dat je dit probleem in de router moet gaan zoeken. Wellicht het wireless deel wat uitgeschakeld staat, of misschien defect is gegaan. Log eens in op de router en controleer de instellingen.
     
  3. Gedaan, en de frequentie veranderd. Dat deed het hem. Bedankt!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina