1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 plus,nog geen installatiepakket ontvangen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door tuupje32, 1 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, deden ze dat maar ;)

    Maar het ging erom dat de helpdesk alles TNT noemt terwijl in werkelijkheid de TNT weinig kan doen aan vertraagde leveringen.
     
  2. Inderdaad, echter lang niet alle afdelingen zijn daarvan op de hoogte (waarom zouden ze dat ook zijn). Gemakshalve TNT noemen is gewoon simpeler dan aan elke klant uitleggen hoe het proces precies werkt, want daar zijn ze niet meer mee geholpen. Het gebeurt vaker dan HS een vertraging heeft dan TNT, hoewel TNT wel weer een handje ervan heeft pakketten verkeerd te bezorgen (overigens vond ik mijn pakket in mijn fietstas voor de deur. Had wel netjes een briefje in de bus met daarop "Afhaaladres: fietstas" :schater:) maar waar de fout zit wordt niet altijd aangegeven door de helpdesk. En het maakt ook geen verschil uiteindelijk.
     
  3. TNT had het pakket van mijn moeder ivm haar afwezigheid gemakshalve maar even bij haar overburen afgeleverd, echter zonder een briefje in de brievenbus te doen, dus ze wist van niets.

    Gelukkig zijn haar overburen te vertrouwen en eerlijk en kwamen ze 3 dagen na de daadwerkelijke aflevering door de TNT met het pakket aanzetten bij mijn moeder.

    Pakket moet overigens voor getekend worden, er is echter in die situatie niemand die ervoor getekend heeft. TNT blijft een wat vreemde organisatie.
     
  4. Ik denk dat ik geluk heb. Even een overzichtje:

    8 april Alles in 1 Extra aangevraagd via Ziggo's site. Had al Televisie Z1.
    11 april bevestigingsbrief ontvangen met codes e.d.
    16 april ingangsdatum, 1 week na web bestelling zoals het hoort.
    21april modem ontvangen en geinstalleerd zonder problemen. Wel een motorola modem, maar dat voldoet voorlopig goed. Nette 20 up, bijna 3 down.

    Ik had geen telefoonnummerportering en geen televisie decoder besteld, misschien maakt dat uit.

    Ik heb me af en toe negatief uitgelaten over de snelheid van Ziggo, maar dit is allemaal vlot gegaan. Facturen sturen en Mijn Ziggo updaten is een ander verhaal.
     
  5. Andersom... ;)
     
  6. heh, dat was wishful thinking denk ik. Ik zou geen nee zeggen tegen 20 up :wink:

    Blijft moeilijk, links rechts, noord zuid, up down.
     
  7. Mijn geduld met Ziggo begint wel op te raken.... Ik ben jaren lang trouwe en tevreden klant bij @Home/Ziggo en zelfs mijn verhuizing twee jaar geleden is perfect gegaan!

    Nu heb ik besloten om over te stappen naar Alles in 1 Extra. Ik had al internet en digitale tv, maar nu ga ik dus ook over met de telefonie...

    3 januari heb ik telefonisch het abbo aangevraagt en waarempel een paar dagen later kreeg ik de papieren in huis. Voor het porteren van mijn telefoonnummer heb ik dezelfde dag het formulier terug gestuurd...

    Het is nu bijna eind april en ik heb nog steeds geen installatie doos met modem mogen ontvangen. Een tijd lang heeft er op het helpdesknummer het bericht gehangen dat de pakketten slecht leverbaar waren, maar dat is inmiddels al weer een tijd geleden.

    Inmiddels ben ik tientallen telefoongesprekken verder en werd drie weken geleden duidelijk dat mijn instalatie pakket door de koerier terug gestuurd is ivm schade. De helpdeskmedewerkster zou het verder allemaal regelen.

    Ik heb dus nu nog steeds helemaal niets.... Geen pakket, geen nummerportering, maar wel 20mbit down op mijn oude motorola modem en iedere maand een factuur voor het alles in 1 extra pakket. Maar ik moet dus nog steeds KPN betalen omdat ik nog niets heb....

    Het enige wat ik schijnbaar kan doen is wachten, aangezien de helpdesk medewekers mij niet kunnen vertellen wat de status is van de levering van het pakket en het porteren van mijn nummer...

    Groetjes,
    Dennis
     
  8. Gisteren ook maar eens met de helpdesk gebeld.
    Daar werd mij verteld, dat de bestelling is blijven hangen op de draadloze router, die ik erbij heb besteld.
    En dat ik vrijdag terug kon bellen, als het nog niet aangeboden was.
    (Aanvraag datum 8 april.)
     
  9. Een motorola die niet geschikt is voor alles in 1 ? had je toevallig er 1 gekregen zonder telefonie uitgang ?

    stuur me even een prive bericht als het nu nog niet goed werkt allemaal men, dan kijk ik wat ik kan doen voor je.
     

  10. 2 weken geleden all in one extra besteld
    Yep ik hem eergisteren ook ontvangen (Motorola SB5101E) en deze is zonder telefoon aansluiting ?? raar :?:
    Hopen gauw op de nieuwe modem want 1 juni wordt alles afgesloten (telfort) nou ja we zien wel ?
    Weekend aan de gang met de modem hopen dat alles werkt.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina