1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 plus,nog geen installatiepakket ontvangen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door tuupje32, 1 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn lijn is op 3 april opgeleverd en is reeds door mij geactiveerd en in gebruik. Snelheid zoals zou moeten.
    Ik zou vorige week donderdag uiterlijk mijn pakket moeten hebben ontvangen. Heden nog steeds niets...

    Vandaag (15-04) contact gehad met de hd. De dame wist mij te vertellen dat de lijn idd was geactiveerd en dat mijn portering 'in behandeling' was.

    Verder meldde zij dat de 'randapparatuur' van ziggo niet voorradig was (reden gaf ze niet en boeit eigenlijk ook niet) en dat de installatie pakketten er daardoor 3 tot 5 weken over doen om bij de klant te arriveren.

    Dus in ons geval zou er toch binnen de komende twee weken een verzending van ziggo moeten worden afgeleverd. Even geduld hebben dus helaas...
     
  2. mijn alles in 1 is aangevraagd op 2 april en zou ingaan op 11 april tot nu toe niets ontvangen. Na wat opdringen kreeg ik een andere medewerker van de helpdesk aan de lijn ( je krijg altijd eerst zo'n badgast die niets weet en niet bepaald slim zijn ) die vertelde mij dat mijn pakket bij TNT was aangekomen (dat was afgelopen vrijdag) tot nu toe nog steeds niet ontvangen dus volgens mij wordt je gewoon voorgelogen stelletje :censored: ....
    misschien tijd om zelf eens langs te gaan bij hoofdkantoor :frons:
     
  3. Ik zal het maar even ophelderen.

    de pakketten zijn vertraagd , dit is niet direct door ziggo maar door de leverancier "Holland Shipping"

    gemiddeld zit er een 3-4 weken wachttijd op voor het pakket er eindelijk is (dat heb ik vernomen via diverse bronnen de afgelopen weken, voornamelijk consumenten)

    het grootste nadeel is dat wij wel de opdracht geven voor het pakket maar dat het soms 2-3 weken duurt voor hij te zien is op "Holland Shipping's" tracking systeem.


    Even over het porteren :

    bent je pas verhuisd of is het puur alleen een nummerportering van bv kpn > ziggo ?

    morgen heb ik eventueel tijd om even wat dingen na te controleren dus mochten er nog vragen zijn etc stuur gerust een privé bericht

    vergeet niet postcode / huisnummer te vermelden indien het gaat om nummerporteringen / leveringen van pakketten etc .




     
  4. waarom wordt er niets op de site van ziggo gemeld en waarom geen brief en waarom mensen aan nemen als je het niet aankan?

    UITLEG GRAAG en hoe lost ziggo dat op ... en wat staat tegen deze miljoense blunder over?:evil:
     
  5. Zucht, weer typisch Ziggo. Schuld afschuiven, terwijl ze zelf gewoon een goed bedrijf moeten zoeken om mee samen te werken. Als HS hun werk niet goed doen, zoek dan een ander. Maar ja, daadkracht valt natuurlijk niet te verwachten van Ziggo.

    Even voor de goede orde: ik waardeer het zeer dat we af en toe een kijkje in de keuken krijgen via dit forum. Ik heb zeker waardering voor de medewerkers van Ziggo. Het bedrijf Ziggo is een ander verhaal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2009
  6. daar kan ik niet veel over zeggen , ik weet dat ze hun best doen om het allemaal op orde te krijgen. voor mij is dat genoeg , ik werk ook nog maar een half jaar bij ziggo.En tot nu toe nog geen seconde spijt van gehad :)

    Ik weet niet de redenen van hoe en wat en waarom omtrent HS.
    Waar ik u wel gelijk in geef is dat er gewoon duidelijkheid voor de consument moet zijn omtrent hun bestelling .

    het is niet erg om te moeten wachten zolang je maar weet waarop je wacht.

     
  7. het is niet erg om te moeten wachten zolang je maar weet waarop je wacht?
    what the f*ck !
    waar je op moet wachten is al een beginnende slechte service !
    ze zijn nog slechter dan toen ze nog Casema waren ! :no:
     
  8. Bij toeval kreeg ik vandaag een schrijven in de bus van TNT.

    Kortom, de markt wat betreft postbezorging, of er paketten ook onder vallen is de brief onduidelijk mee, is open gegaan per 1 april.

    Dit houd in dat andere bedrijven u ook de post bezorgen, er zijn onder deze bedrijven die om de twee dagen bezorgen.

    Afijn ik houd het kort, ik neem aan dat als die markt niet open was gegaan, en de TNT bezorgd, je een pakket (in dit geval je modem als Ziggo het de TNT aanbied) binnen drie dagen binnen zou hebben.

    Tenminste dat is mijn ervaring met TNT.
     
  9. Wat een ontzettende arrogante brief... Nou, de normale verzendtijd was altijd al "binnen tien tot veertien werkdagen", niet alleen omdat het even duurt voordat ze überhaupt verstuurd worden. TNT is ook niet perfect.
     
  10. Zo arrogant vind ik hem niet, ik hield het al kort, daar het een a4 betreft aan twee zijden beschreven.
    Er werd ook vriendelijk bekend gemaakt dat je aan de poststempel kan zien wie de bezorgende is, en indien men dan klachten heeft daar kan reclameren.
    Je zal maar zoals er ondere andere instond een brief op het nippertje binnen krijgen, waar je even snel op moet reageren.
    Een poststuk vanuit Duitsland word hier wel binnen 3 dagen bezorgd via TNT.
    Enja, je hebt gelijk, het ligt er natuurlijk ook aan wanneer je iets op de post doet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina