1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 plus,nog geen installatiepakket ontvangen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door tuupje32, 1 apr 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ah okej ik wacht al 3 weken op me pakket voor alles in 1 extra ;)
     
  2. Normaal gesproken kom je altijd op de activatie pagina als je een nieuw modem aansluit. Je komt niet op internet, maar op 1 pagina waar je de activeringscode moet invoeren.

    Je modem moet wel eerst online komen, dus de lampjes die aan horen te gaan moeten eerst allemaal aan zijn voordat je dit probeert. Controleer ook even of de antenne kabels goed zitten. En check de signaal sterkte even. ( wat staat er hier op je nieuwe modem ? - inloggen met user:admin pass:motorola)
     
  3. Hallo beste mensen,

    Vanochtend is het me dan eindelijk gelukt om mijn modem te activeren,ik wil eenieder bedanken die hier handige tips en uitleg heeft gepost:applause::pompom:!
    Alles werkt prima nu,dus we kunnen alles optimaal gebruiken,heb zelfs kiestoon op de telefoon!!:pompom::lol:
     
  4. Gefeliciteerd :pompom:
     
  5. Snel even een vraagje.
    Het modem activeren is toch niet daadwerkelijk het modem dat je activeert ?
    Als het modem online komt en dus verbinding/signaal heeft, activeer je toch eigenlijk je lijn, zodat ziggo weet vanaf wanneer ze kunnen gaan factureren ?

    Of wordt daadwerkelijk de lijn geschikt gemaakt met het mac-adres van het betreffende modem ?
     
  6. Als het modem voor de eerste keer online komt is het modem nog niet geregistreerd in het systeem. Elk modem heeft een eigen identiteit via het MAC-adres. Als zo'n onbekend modem probeert een http-pagina te kiezen wordt hij automatisch doorgestuurd naar de activatie-pagina, verder kun je ook nergens komen. Daar moet je het activatie wachtwoord invoeren waarna het modem gekoppeld wordt aan jouw klanten-account en Ziggo weet dat het modem actief is bij jou. Bij nieuwe klanten kun je daar ook het email-adres kiezen en zo.

    Het heeft dus niets te maken met geschikt maken van de lijn, maar alles met de koppeling van het gebruikte modem aan jouw account.
     
  7. Dus in het geval van een nieuw modem (anders dan het modem waarmee geactiveerd is) kan ik de zelfde codes gebruiken die verstrekt zijn bij het afsluiten van het abonnement ?
     
  8. Ja, die activatie code blijft volgens mij gelijk.
    Ik heb vorig jaar een uitbreiding van digitale TV pakket gedaan, daar kreeg ik een schriftelijke bevestiging van waar al mijn gegevens in stonden, en daarin stond ook de activatie code die gelijk was gebleven.
    Een ander modem aansluiten kan niet altijd dacht ik, het zou kunnen dat de helpdesk eerst je oude modem moet afmelden voordat je een nieuwe kunt aanmelden, maar dat weet ik niet zeker.
     
  9. Ok, bedankt. Ik ga het meemaken. Geduldig zoals ik ben :roll:, heb ik mijn nieuwe verbinding met een 'oud' modem van @home geactiveerd.
    Nog steeds heb ik mijn nieuwe modem nog niet ontvangen en hoopte zo mijn nummer portering alvast in gang te zetten (deze werd gestart na installatie en activatie).

    Ik zal morgen de hd eens bellen om te vragen hoe het ervoor staat. Ik ben ook de dupe van de 'vertraging' van de verzonden installatie pakketten. De termijn van 2 weken, zoals vermeld in de aanmeldbevestiging is inmiddels bijna 3 weken geworden.
     
  10. Wat is jouw abo en aanvraagdatum? Ik zit ook nog steeds te wachten op het installatiepakket :(

    - 25 maart: a-i-1 plus besteld via de site
    - 26 maart: aanmaakdatum van de bevestigingsbrief met abonnementsoverzicht en codes
    - 2 april: verbinding zou moeten zijn opgeleverd, pakket zal met 2 weken vertraging worden verstuurd
    - 15 april: Ziggo HD gebeld, maar ze konden niet in het verzend systeem kijken... maar waarschijnlijk nog steeds niks verzonden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina